Isnin, Ogos 05, 2013

Ramadan sudah hampir ke penghujungnya....jadi raya dimana?

Ramadhan dah pun hampir ke penghujungnya....sedih kan...kejap jer rasa masa berlalu..
harap2 tahun depan jumpa lagi..
cemana persiapan dah settle ker...jadi raya dimana?
ramai yang dah balik kampung rasenya,...cik dah last keje ari selasa..ari rabu tolong mak mertua wat ketupat..petang tu bolehla balik kampung...yihaaaaaaaa



sekadar gambar hiasan

cik dah ni tengah stanby..kalu ikutkan planning dari raya tahun lepas lagi tahun ni nak balik raya kat umah ayah..neram 1..kemaman..
tahun lepas cik dah raya sini..jadi kena gilir2 la yek..lgpun rumah sini dekat sangat2 ngan umah mertua.

masa 2 minggu puasa cik dah frust sungguh..bila tiba2 ayah cik dah cakap nak balik raya kat besut 
alamak frust menonggeng masa tu..sebab cik dah planning lama doh nak balik kemaman...
minggu lepas ayah cakap tak jadi pulak...hooreyy...bolehla balik kemaman...
cik dah lebih suka raya kat sana sebab umah jiran2 dekat..felda kan..meriah la....
berduyun2 g beraya ramai2...seronok..
 kalu kat sini harap sedara mara jela datangnye....tak besh sangat...

8888888888888888888888888888888888


sebelum cahaya syurga terpadam

sebelum hidup ini berakhir

sebelum pintu taubat tertutup

sebelum syawal menjelang

ku mohon sejuta keampunan dan kemaafan

maaf atas pertuturan yang tidak terjaga

janji yang terabai

dan sikap yang pernah menyakiti......

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

daripada kami....cik dah,sani,muiz & fatihah.....


8 kabo mende gok:

ainnoraini berkata... BALAS

tahun ni giliran rumah mak mertua....

selamat hari raya ye...maaf zahir dan batin...

Eliss Mie berkata... BALAS

selamat hari raya . eliss nasib baik dekat jer rumah mak ngan mertua :) jap lagi nak balik trg.yeay!

Riedaffya ibrahim berkata... BALAS

hahaa...samat ari raya cikdah sekeluarga...maaf zahir dan batin

cik dah faridah berkata... BALAS

@ainnoraini
selamat hari raya

cik dah faridah berkata... BALAS

@Eliss Mie
untung kalu kg dekat...slmt hari raya

cik dah faridah berkata... BALAS

@Riedaffya ibrahim
slmt hari raya

teratai berkata... BALAS

Selamat hariraya cik dah! Kak dah ada di kg lani...blik awal nak makan makanan trg!

cik dah faridah berkata... BALAS

@teratai
syoknya blk kg awal....kiter esok kut baru blk..slmt ari raya