Sabtu, Ogos 24, 2013

Ayahanda tersayang telah kembali ke rahmatullah (25/5/1947-17/08/2013)

Al-Fatihah untuk ayahanda tersayang...
10 syawal pergi jua akhirnya di usia 66 tahun 
(25/5/1947-17/08/2013)
hari genap seminggu permergian arwah
kadang2 macam tak sangka jer sebab cik dah baru jer jumpa arwah ayah masa raya
2 jam sebelum meninggal cik dah ada bertanya khabar dengan umi
masa tu cik dah dikhabarkan yang arwah cuma berak2..dan badan tak sehat 2 hari ajer
nak kata meninggal disebabkan kencing manis tak
rekod kematian pun sakit tua...sebab takde kaitan pun dengan penyakitnya
meninggalnya pun mudah sangat...
disaat2 akhir bersama umi....

kalu diingat2 kan memang cik dah sedih...sape tak sedih kan..7 tahun lepas arwah ma..kali ni ayah pulak...nak2 pulak cik dah rapat dengan keduanya...
semasa arwah ayah sakit selalu masuk hospital dulu cik dah selalu balik sorang2
tinggal sekejap anak2 dengan suami semata2 untuk ayah tersayang

masa hari raya memang cikdah happy sangat dapat beraya ngan arwah ayah...
nampak berseri2 mukanya...lain sgt2 dengan wajahnya sebelum ni
puasa sebulan alhamdulillah penuh

88888888888888


  keadaan arwah ayah masa hari last kat hospital  30 hb 6
cengkung tak bermaya.......kurus n pipi kosong

1 syawal....
berseri2 wajahnye...


AL-FATIHAH
Husain bin Yusof
(25/5/1947-17/08/2013)
8888888888888888888888888

kenangan bersama arwah ayah takkan cik dah lupa sampai bila2.......
sayang ayah ketat2...
berbahagiala sesiapa yang masih punyai ayah
jangan lupa selalu bertanya khabar yek..

8 kabo mende gok:

izaFiza berkata... BALAS

Sebak rasa. Alfatihah buat arwah. Moga ditempatkan dlm kalangan org b'iman. Takziah cik dah.

Norhaizan hakim berkata... BALAS

Takziah dari saya. Semoga arwah dihimpin bersama para solihin.

mieyza berkata... BALAS

takziah untuk cik dah sekeluarga..al-fatihah.

Riedaffya ibrahim berkata... BALAS

takziah cikdah..banyakkan bersabar,,jika rindu bertamu sedekahlah alfatihah buatnya

Jue a.k.a Ibu 2F berkata... BALAS

tkaziah dan alfatihah moga ayah tenang disana

Rizziela berkata... BALAS

Al Fatihah.... semoga Arwah tenang disana

Zee Suhaini berkata... BALAS

Al-fatihah...takziah CikDah..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata... BALAS

alfatihah dan salam takziah utk akak sekeluarga