Sabtu, Mac 22, 2014

Susuk Dara Intim Gel


INTIM GEL (15ml)
Kebaikan:
1.Mengetatkan bahagian intim
2.Memberi kepuasan maksimum
3.Mencegah bau di bahagian sulit
4.Mencegah pengeringan
5.Membunuh bakteria & fungus
6.Mengatasi masalah keputihan

CARA GUNA:
1.Picitkan gel ke jari telunjuk
2. Picit sebesar size 10 sen
3. Masukkan kedalam bahagian intim
4. Sapukan kedinding vagina sedalam yg boleh
5. Nikmati kepuasannya…

KESAN:
1. Ramuan herba akan melancarkan peredaran darah sehingga ke ‘clitoris’ dimana ada satu
titik ghairah dipanggil “G-SPOT”.
2. Gel ini akan mematikan fungus-fungus dan bakteria di dalam vagina lalu mencegah
terjadinya keputihan.
3. Apabila bersih dinding vagina akan menggebu dan subur serta lembap kembali.

SIAPA YANG BOLEH MENGGUNAKANNYA:
1. Sesiapa saja tanpa mengira usia.
2. Wanita yang masih muda tetapi hilang ghairah kerana tiada sensitivity terutamanya selepasbersalin.
3. Faraj kering kerana ia menyuburkan dan kembalikan kelembapan semulajadi.
4. Mereka yang menghampiri peringkat menopos / yang telah pun menopos.

Insyaallah gel berubat ini dapat mengembalikan keremajaan vagina dan mengembalikan keghairahan yang semakin lupus.
Kebahagiaan rumahtangga bermula dari kamar tidurnya..


sekira berminat leh pm cikdah kat fb @ whatsapp 0199304585

Selasa, Mac 18, 2014

FEMININE WASH



Bauan semulajadi adalah normal dan ramai wanita mengalaminya. Ianya berpunca dari peluh, bakteria dan perubahan hormon. Cucian setiap hari boleh mencegah bauan ini. Jika ada masaalah dgn 
kelembapan melampau, keputihan dan perpeluhan yg mendatangkan bau bolehlah gunakan MISS-V: Cool Medicated feminine wash ini. Tetapi awas..jika terdapat bauan yg luarbiasa itu adalah tanda jangkitan vagina.

1) Diperbuat dari bahan2 alam semulajadi seperti herba, flora dan tumbuh-tumbuhan untuk mengekalkan pH normal vagina.
2) Tumbuhan dan herba digunakan utk membersih dan menghalang bauan kurang enak dan mencegah kegatalan.
3) Selamat dan sangat lembut utk kegunaan harian hingga boleh digunakan diseluruh badan.
4) Kandungan herbanya menolong mengekalkan kelembapan semulajadi di kawasan vagina, mencegah kekeringan melampau dan membuat anda berasa selesa.
5) Tumbuhan istimewa yg digunakan mengandungi bahan berubat antiseptik serta mengencangkan otot vagina.
6) Amat membantu di waktu kedatangan haid dari semua ketidakselesaan.
7) Kebersihan yang meyakinkan



cikdah pun guna...sejuk dingin jer lepas guna....
nak cuba boleh ajer pm cik dah kat fb @ whatsapp 019-9304585



Sabtu, Mac 08, 2014

Set rawatan resdung

RAWAT RESDUNG SEBELUM PARAH!!!

Resdung merupakan antara penyakit yang biasa di kalangan masyarakat kita. 
Resdung juga dikenali sebagai penyakit sinusitis. Tapi yang menjadi masalah penyakit resdung ini sering dipandang remeh oleh masyarakat malah ramai dikalangan kita yang tidak menyedari menghidap penyakit resdung. 
Lebih teruk membiarkan penyakit itu bersarang tanpa mencari rawatan resdung yang sepatutnya.

Kebiasaannya, penghidap penyakit resdung mempunyai masalah seperti
*kerap bersin,
*dengkuran yang kronik,
*batuk,
*gatal-gatal hidung, mata, telinga dan muka,
*tidak sedap badan,
*letih dan berasa sakit kepala,

manakala pada tahap yang kronik,
*penyakit resdung boleh memberi kesan kepada telinga sehingga menyebabkan seseorang itu pekak malah boleh menghilangkan deria bau.

Apa yang lebih menakutkan, jika dibiarkan tanpa sebarang rawatan, resdung sebenarnya boleh mengundang maut akibat masalah komplikasi pada otak.Resdung merupakan penyakit yang berpunca oleh jangkitan bakteria ke atas hidung dan rongga-rongga di bahagian dalaman tulang muka yang bersambung ke hidung melalui saluran-saluran sangat kecil dipanggil sinus.

Tanda-Tanda Penghidap Resdung :
>> Hidung tersumbat dan berbau busuk
>> Gatal-gatal di kawasan muka, telinga, mata dan hidung
>> Hidung kerap berair walaupun tidak selsema>> Kerap bersin terutama di waktu pagi
>> Rasa berat muka atau sakit terutama di kawasan antara mata
>> Sakit tekak sacara berpanjangan serta berulang
>> Mengalami demam atau rasa tidak sedap badan secara berpanjangan
>> Kerap sakit kepala atau migrain

Tanda-tanda diatas muncul secara berulang terutama di waktu pagi, cuaca sejuk, tempat berhabuk, selepas mengambil makanan laut, belacan, budu, cencalok dan sebagainya. Sekiranya anda mempunyai tanda-tanda tersebut, kebarangkalian anda mempunyai penyakit resdung dan jika dibiar belarutan, masalah resdung boleh menyebabkan kecacatan. Sehingga memerlukan rawatan pembedahan yang mana kosnya lebih tinggi.Kepada anda yang mengalami tanda resdung seperti di atas, cepat-cepatlah bertindak sebelum penyakit resdung anda menjadi lebih kronik. Oleh itu bertindaklah segera, cegah sebelum parah dapatkan rawatan anda sekarang.

 sekiranya berminat leh pm cik dah @ whatsapp ajer 0199304585

Khamis, Mac 06, 2014

Jamu Jalinan Cinta

Ramuan Jamu Jalinan Cinta @ JJS sangat bagus untuk pulihkan dalaman wanita yg baru bersalin... Jamu Jalinan Cinta ini akan menkgluarkan darah-darah yang tak elok dalam badan, semasa bersalin darah nifas keluar. Semua darah kotor dibuang.. mkn Jamu Jalinan Cinta ini akan menghasilkan darah baru. Khasiat dari herba Jamu Jalinan Cinta yg mengeluarkan darah baru yg lebih sihat... pastu pakai param..skrub kulit mati keluar. Kulit baru mulus mcm baby..tu sbb perempuan kalau bersalin / berpantang dengan betul dia jadi lagi cantik dr sebelum ni.. dlm Jamu Jalinan Cinta ada herba lempoyang, kunyit putih yg akan mematikan kuman2 kudis atau bisul atau kanser. Untuk pengetahuan anda, Jamu Jalinan Cinta mengandungi 43jenis ramuan herba temasuk rempah ratus yang buang angin dan melancarkan darah..juga menyembuhkan luka2, bisul, kudis, kayap, nanah tetapi ingat ye.. yg menyusukan baby....jgn sampai baby panas dalaman.

Lagi satu JJC ni bukan hanya utk org lepas bersalin sahaja....boleh dimakan oleh setiap wanita & anak dara yang mengalami masalah jerawat kritikal.....

KHASIAT:-
- tidak bersifat utk merapatkan faraj.

tetapi
- mengeluarkan darah2 kotor dalam badan sprt darah nifas,
- membuang angin dari dalam badan
- bersifat melancarkan peredaran darah,
- membanyakkan air susu,
- mencepatkan luka2 kering dan sembuh
- mematikan kuman-kuman dan unsur-unsur penyebab kanser
- menyembuhkan luka2, kudis/bisul, jerawat, kayap, dan nanah

KANDUNGAN RAMUAN:-
- madu,
- belut,
- ikan haruan, dan
- rempah ratus wanita seperti
manjakani,
kacip fatimah,
lempoyang,
kunyit putih dll...
mengandungi 43 jenis ramuan

CARA PEMAKANAN:-
2 biji selepas sarapan dan 2 biji
malam selepas makan malam (6ptg)

PERHATIAN:-
jika bayi menyusu badan… jika terdapat gumpalan taik mata pada baby
- ibu dinasihatkan berhenti dahulu dari terus memakan jamu tersebut kerana baby panas.
- baby hendaklah dinaturalkan kembali dgn air suam atau air kosong.
- JJC ni bukan hanya utk org lepas bersalin sahaja...
- JJC juga boleh dimakan oleh setiap wanita & anak dara utk menaikkan seri wajah...
- JJC juga boleh dimakan oleh anak dara tetapi tidak digalakkan kecuali anak dara yg mempunyai masalah seperti jerawat yang kritikal, parut diwajah/kulit badan, mengalami luka dalaman...
I

ni kerana JAMU JALINAN CINTA
dirumus khas dengan ramuan ikan haruan dan gamat dimana ia mampu melicinkan kulit dan menggebukan serta menghapuskan jerawat.

INFO TAMBAHAN:-
Q: Hari keberapa dalam pantang boleh start makan JJC ni?
A: 1 minggu pertama habiskan antibiotik hospital tetapi disebabkan selalunya lepas bersalin
sehari ke dua hari wanita bersalin akan diserang sejuk2.. sudah boleh seperti yang disarankan dgn bezakan waktu makan ubat dan jamu jarakkan 2 jam. sewaktu baby kuning minta relax dulu jika menyusukan bayi. jika tak menyususkan bayi boleh makan seperti biasa.

Q: Sebotol Kapsul ni cukup utk berapa lama?
A: 1 botol mengandungi 40 biji dgn harga RM 48.00

Q: Nak kene makan berapa botol? dan nak makan berapa lama?
A: Maknanya sebotol utk 10 hari shj..kena ada bekalan 3@4 bottol utk dlm pantang kan.

Q: Habis pantang bole trus makan JAD ke?
A: Boleh kerana tiada pertembungan herba yang banyak dan kandungan manjakani dan kacip fatimah didalam ramuan jamu bersalin tidak tinggi. maka boleh sambung dgn JAD…mksudnya keguguran pun blh makan teruskan sbb xde nk menyusukan baby




sekiranya berminat boleh pm sy @ whatsapp 0199304585 yek

Isnin, Mac 03, 2014

COKLAT LOVE HABIBI

Sifat fizikal CLH: lembut n kenyal; berbau wangi herba
Rasa CLH: lemak manis

KHASIAT CLH:

- khas utk wanita dan lelaki yang menjaga tubuh badan supaya sehat selalu sebagai kudap2 gantian.
- memudahkn pembuangan angin
- melawaskan membuang air kecil n besar
- melancarkan peredaran darah
- menaikkan nafsu syahwat.
- jika badan anda rasa lemau2 malas2 boleh ler makan coklat love habibi ini ye..

Kelemahan CLH:
- mudah berkulat jika terkena.
- pastikan jari anda kering ketika mencubit CLH
- saranan guna sudu untuk mencuit CLH sebelum gentel

Jangka hayat:
- Tahan 2 tahun jika tidak terkena air dan terkena panas.
- Tahan 30 hari, gentel kecil sebesar kuku kelingking
Simpan dalam suhu bilik biasa. JANGAN SIMPAN DALAM PETI AIS.
Kategori Pengguna: Semua Peringkat Umur termasuk Kanak-kanak

Cara Guna/Makan:

- pastikan jari anda kering ketika mencubit CLH
- saranan guna sudu untuk mencuit CLH sebelum gentel
- gentel kecil sebesar kuku kelingking
- kunyah-kunyah dan telan
- minum air kosong

Tempat simpan yg paling sesuai: dalam hbag, dalam poket hehehehe..xde lah simpan dalam suhu bilik biasa. JANGAN SIMPAN DALAM PETI AIS.

siapa yang boleh makan:
semua golongan manusia termasuk kanak2. tapi bahaya SEBAB MENAIKKAN SYAHWAT JUGA..tapi xde la seover LELAKI JUTAWAN N ABE GAGOH..

~ khas utk wanita dan lelaki yang menjaga tubuh badan supaya sehat selalu sebagai kudap2 gantian.* buang angin* melawaskan membuang air kecil n besar* melancarkan peredaran darah* menaikkan nafsu syahwat.

jika badan anda rasa lemau2 malas2 boleh ler makan coklat love habibi ini ye..

kalau ada sintom2 kalau malam semalam ehem2..pagi rasa mengantuk n lemau2 badan malas nak g kerja, malas nak buat kerja rumah jadi ambillah coklat love habibi sebagai kudap2 harian ye..1 bekas ni insyaallah boleh tahan 30 hari. gentelkan kecil je sebesar kuku kelingking.kunyah2, telan n minum air jarang ye...

sedap..kalau tgh drive pon boleh makan..tapi jgn buka ekon sbb nanti kentut2 hehehehe..

kalau rasa2 senak ulu hati..toksah cari ENO lagi dah..makan je ni..sendawa, kentut, muntah pon boleh..pastu lapang perut 

kalau orang lelaki susah sangat nak rasa sensasi..keinginan tu... nak tambah sensitif deria syahwat tu...molek benar makan coklat love habibi ni....

Kaum wanita perlu amalkn kerana tubuh anda mudah masuk angin


sekiranya berminat leh pm cikdah yek!!

pm kat fb @ whatsapp 0199304585