Khamis, Februari 26, 2015

perasan sweet 23


Alhamdulillah..arini cikdah sweet 23...hahahah sweet la sangat...perasan termuda la pulak..padahal sudah lanjut usia...2015 ni dah 32 tahun..



terima kasih tak terhingga buat arwah ayah dan arwah ma...besarnya jasa kalian membesarkan cikdah n adik bradik...rindunya nak menatap wajah kalian..cium tangan dan pipi lagi..
alfatihah untuk kalian berdua

sayang ketat2..

&&&&&&&&&&

suami tanya azam usia baru...hihi
jawabnyer..
cikdah nk diri ni lebih matang...bahagiakn keluarga n anak2...tak mau dah perangai tak elok

nak bahagia yang membahagiakan..insyaallah

Rabu, Februari 18, 2015

muizthahaqim kesayanganku..

assalamualaikum...


selamat pagi rabu....
inilah kesayangan ku sekarang...termasuk abahnye la...tapi xde lagi stakat ni pic kami berlima...



mustaqim sekarang dah 8 bulan setengah..kejap jer masa berlalu...boleh tambah lagi tu....hihihi....oppsss...sabar2...parut czer masih berdenyut lagi tu...kwang2...
mustaqim dah boleh berdiri tanpa pegang pape dah sejak masuk 8 bulan..tak sabar nak tunggu dia melangkah setapak demi setapak...kalu boleh dah melangkah masuk 9 bulan nanti orang tua kata memang ringann ah...progress mustaqim memang cepat..alhamdulillah..cuma berat badan jer tak naik banyak mungkin sebab dia terlalu aktif..
 with love forever

muizzuddin 8 tahun
fatihah 7 tahun
mustaqim 8 bulan

mamanyer nak masuk 32 daaa next week

Selasa, Februari 17, 2015

set hijau garam buluh


menarik kan....inilah dia set hijau 
terdiri dari ubat gigi...sabun marine..bodywash..& shampoo
garam buluh terbaikk


idea buat bakal2 pengantin 
gubahan hantaran 

amacam berminat leh contact cikdah yek
0199304585

english cotton lagi


aritu beli kain banyak2...jadi sambil pakai untuk diri sendiri kena la menjual skali kan 
en suami lah tanpa segan silu duk promote kain pasang cikdah kat kawan opis dia..kih..kih
tq..tq...jasamu ku kenang



 geram2 nak wat koleksi semuanya...tapi kan tamak pulak wase kalu semua cikdah pulun wat baju 



jadi yang ada dalam simpanan sekarang 

















semuanye 3.5 meter & lerang 60
kain tebal & x kedut..x payah susah2 nak iron lama2 dah..
kalu berminat leh whatsapp cikdah 

0199304585

takpun pm jer kat fb 
 
faridah husain


Isnin, Februari 09, 2015

Mineral coffee

sekarang dah jadi rutin cikdah bermineral coffee..besh syiokk kopinyer
yang paling best nafsu makan terjaga..takdela asik nak makan jer
yang pasti berat cikdah makin naik sekarang sejak Mustaqim makin membesar..huhu risau gak ni berat sama ngan sebelum preknen..
jadi pendekatan nyer...cikdah minum mineral coffee..
penyakit makin banyak sekarang...jadi kenala ikhtiar..
produk pun dah bermacam2 kat pasaran jangan dibiarkan diri menanggung terlalu lama kesakitan
hargai kesihatan kita yek!!



nak cuba leh whatsapp cik dah yek 
0199304585