Selasa, Julai 09, 2013

Salam Ramadhan Al mubarak & terima kasih nuffnang


salam ramadhan al mubarak..alhamdulillah kiter dipertemukan lagi dengan ramadhan kali ini...
selamat berpuasa ye semuanya...esok dah 1 ramadhan...sama2la kiter mengimarahkan bulan puasa dengan amal ibadat....

malam tadi sopim barang2 dapur..kering kontang semuanya...2 minggu kereta masuk bengkel..patah kaki semua nak beli barang..guna mana yang ada jer..sempena nak menyambut bulan puasa kenala lengkap apa yang patut...kita sopim di Sabasun ajer
almaklumla bila bulan puasa ni kenala rajin memasak..nak tunjuk2 kat Bazar ramadhan rasenya tak sempat..balik keje pun waktu sama dengan hari keje biasa...wah terkejar2 la jawabnyer.....

mak mertuaku sayang..jangan lupa masak lebih2 yek...menantu mu ini nak menumpang mangkuk bak se dua lauk yek....hahahha....dan2 hulur mangkuk ye....memang menantu hantu..kui..kui....

amboi kuih raya dah jual ye...semangat betul sabasun ni...puasa pun belum...seb baik tak kuar lagu raya lagi....kalu tak advance nyer nak raya..puasa sebulan pun tak lengkap lagi....



fatihah punyer keje..habis tergolek balang kuih raya penutup merah tu....dahla org ramai...malu mak nak oii.....


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


terima kasih nuffnang....cek mu telah ku terima
cash out kali ke 2...alhamdulillah..............


takla banyak mana pun..tapi alhamdulillah...sape la nak bagi duit free2 kan...
lagi bersemangat nak berblog.......



1 kabo mende gok:

mama_saly berkata... BALAS

salam ramadhan ck dah..
dan slmt bpose esok..:)