Isnin, Jun 10, 2013

oh bblog kesayanganku


mari sapu habuk bersama2...amboi ahkak 2 minggu takde entry kan....anak cuti sekolah 2 minggu...emaknya pun sama cuti blog 2 minggu jugak
teima kasih pada kamu...kamu...kamu... yang sudi ziarah teratak usang cik dah ni
last entry pasal candy crush saga......giler asik dok main game jer sekarang
tapi time rehat jela mainnyer...giler nak main time keje..ada kena perambat kuar nanti
sah sah tahun ni takde bonus..sob...sob...sob....

tapi cik dah tahu bukan cik dah jer suka main game ni....ramai kut blogger main...
kan...kan..kan...
skg dok level 65...tak lepas lepas lagi


entry amik mood ni....
yang penting nuffnang kiter dah cashout kali ke2...yihaaaa...
tak banyak mana pun....


3 kabo mende gok:

Jue a.k.a Ibu 2F berkata... BALAS

jue dah 5 hari level 29...huhuhuhu teruk betuklkan

tenku butang berkata... BALAS

hai.. salam kenal

follower ke : 422

done follow sini.. jom follow blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

mama_saly berkata... BALAS

hehe seronok main game rupanya cik dah ,patut senyap je..
saly tak pernah main game tu.nanti kena cuba gk ni,ramai sgt dgr org duk main..hihii