Isnin, Jun 24, 2013

Bintang Mencari Bintang


malam tadi layan Bintang Mencari Bintang Akhir.......
walaupun masa mula2 cam tak wape lawak..tapi minggu ke minggu ada peningkatan...
jadi bolehla layan setiap ari ahad...sebab nyer ari ahad kan tak wape ada rancangan tv sangat..
cik dah lebih suka kumpulan Bocik & Bowl
sebab kumpulan ni memang bersatu hati..nak nak pulak adik beradik...
en suami sokong Achey
so malam tadi Achey la menang...memang layak menang pun..sebab setiap minggu pun dapat juara...



  juara bintang mencari bintang



kumpulan feberet cik dah...
Bocik di tangga ke dua

semua yang terlibat dapat habuan...

9 kabo mende gok:

Masni Syafie berkata... BALAS

tunggu nak tgu result sampai tertido..hehehe..
yeayyy..!! achey menang...suke

Nasuha berkata... BALAS

Salam saudari. blog awk terpilih untuk d review..insyaAllah minggu depan entry akn d publish..tq sbb sudi follow blog sy. sudi2 dtg singgah.

Riedaffya ibrahim berkata... BALAS

rezeki achey kan...layan gak bmb ni skit2..

Yaya Azura berkata... BALAS

eh dah habis ke?
awal2 dulu ade tengok..tp tu lah..macam kaku je..tak mampu buatku tergelak..hehe

aizamia3 berkata... BALAS

tak pernah berjaya nak tengok sampai habis..

QasehnyaRania berkata... BALAS

dah agak
dia yg menang
tp tak tengok. huhu

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata... BALAS

sumpah tak tahu kewujudan rancangan ni.. huaaaaaaaa nampak sangat tak minat tengok TV

hainom OKje berkata... BALAS

Sedap ke Achey tu Cik dah?

cik dah faridah berkata... BALAS

@hainom OKje
sy suka bocik jer...achey persembahan dia ada yg besh ada yg x besh