Rabu, April 03, 2013

senyum tak perlu kata apa apa





anak dara kesayangan ambe...dah 4 tahun  5 bulan...aka 5 tahun la...





menanti giliran berjumpa doktor....2 jam menunggu...seb baik layanan terbaik dari doktor
aipp..bukan sebab ibu mengandung tau..tapi atuk fatihah yang dapat rawatan kat klinik
Klinik Dr Mohd Ramly..cabang 3 Kuala Terengganu
terkenal dengan doktor diabetes dikalangan orang luar2 dari terengganu



ingat lawo la camtu.....





akhirnya inila gambar terbaru cik dah sejak umur sweet 30 ni.....amacam serupa tak kami berdua...adala iras2 kan..dah namanya anak dengan maknyer...kalu tak seiras tu alahai susah nak katala..gen seiras kurang la tu...hehehhe...
tak berani nak amik gambar full sebab tau dah...badan makin mengembang macam orang preknen 6 bulan...hakikatnya tidak









9 kabo mende gok:

cheqna berkata... BALAS

mewek senyum

Riedaffya ibrahim berkata... BALAS

senyum fatihah...

Jue a.k.a Ibu 2F berkata... BALAS

comel fatihah nie..sweet je sentiasa bertudung

jaja_NorLiza berkata... BALAS

hehehhe...sy pun tau klinik tu...klinik rasmi family sy utk segala rawatan berkaitan penyakit kulit! phew... ;-)

~aSHa~ berkata... BALAS

kalo cik dah preknen pun apasalahnye..dua dua tu dah besar..ehehehehehehe

ainnoraini berkata... BALAS

tak la mengembang byk pun...sedang2 jer tu...

mak gan ank sama sweet jer tau...

yo87 berkata... BALAS

senyum sokmo yer, cik dah kita.


ikhlas daripada,
http://nasihangit.blogspot.com/

QA's ~ mamapapa berkata... BALAS

mak ngan anak dua2 manis :)

TiranaAduka berkata... BALAS

eh samalah rupanya