Ahad, April 07, 2013

Hakimi oh Hakimi

cik dah ada anak baru...ahaks..sila jangan percaya...
kalu percaya pun tak salah....anak jugak tapi anak sedara


ari jumaat balik kampung tok nenek di besut..my kakak tinggal kat sana sekarang..
balik nak tengok anak sedara baru...haha si hakimi dah 3 bulan dah pun..tapi maksunya baru dapat tengok betul2......


muka dah tak semenggah...cuaca panas giler kat Terengganu ni....
perasaan masa pegang hakimi ni...wah membuak2 nak anak lagi...bila tengok dia nangis lapar nak susu 
mulut cebik2 gitu
ma nyer pulak lambat tengah bersiram...hehhe terasa nak sua susu sendiri pulak..hahha sampai kesitu angannya...heheh ...terus terasa nak tambah anak time tu jugak 
sebelum ni keinginan cik dah 50-50..kira bersedia ajer..
tapi bila dah jumpa hakimi terus terasa ape salahnya fatihah ngan muiz dah masuk sekolah pun
nampak gayanya kena pertimbangkan cepat2..2013 memang tak sempat dah
kena usaha baby lahir 2014 la...insyaallah dengan izin-Nya...



si hakimi anak ke 10 kakak cik dah...ramai giler kan..tapi itula rezeki keluarga kakak...
Hakimi ni merupakan anak sedara cik dah yang ke 23..cucu ayah yang ke 25...


sekali imbas muka hakimi ada iras2 fatihah masa kecik..tapi bila diadukan gambar eh lain2 la pulak...
yang samanya pipi dorang gebu gebas...macam donat terlebih yis..




6 kabo mende gok:

QA's ~ mamapapa berkata... BALAS

comellnya hakimi :) pmbuka hati maksu utk dpt baby baru,ye :)
a'ah,nti lainkali sy blk kg blh jumpa :)

Riedaffya ibrahim berkata... BALAS

kalo da terasa tu..tambahla...kan yg fatehah ngan muiz da besar

~aSHa~ berkata... BALAS

tambah nye jgn disekat2..ehehehe
anak2 kan rezeki..btw yang 2 org tu dah besar...so boleh la jaga adik juga

TiranaAduka berkata... BALAS

nak cubit leh tak pipi dia?

Eliss Mie berkata... BALAS

tang mata tu nampak sama :) yg pasti comel dua2 :)

hainom OKje berkata... BALAS

montel2 pipi mereka ni