Khamis, April 25, 2013

Hitam Itu Black

ape kabar korang...heheh cik dah ni macam chipmore kan..kejap apdate kejap tak...huhuhuhu..biasala tak menyempat rasenya sekarang kalu nak apdate...campur takde idea jugak...hehehhe..

ni pun saje2 apdate..kut2 ada yang merindui cik dah ker..ahaks....
lagipun takde citer best ar nak kongsi..tapi kali ni nak apdate jugak....

ari jumaat kitaorang beriadah kat Batu Burok sementara menantikan PIL kursus haji kat wakaf tembesu jadi kitaorang jalan2 dulu cari lauk nasi kat Goat Island...kerlass kau cik dah smpi Island...takde maknanya..kami cari ikan kat pasar nelayan pulau kambing ajer..wah murah2 ikan kat situ.......sotong candat pun besar2...sedap tu kalu wat ketupat sotong....dah settle kat Goat Island jalan2 cari brekpes pahtu terus lepak kat Batu Burok..



cantik pulak taman ni....belah depan tu playground.......


nah cik dah tampal gambar kami laki bini...amacam sama2 mengembang kan..ahaks...
dah kawen ginila gayanya..




kebetulan kami pakai sedondon hitam...tak perasan pun mulanya..ahaks..
korang selalu kuar pakai sedondon ke..biasa time raya la kan selalu sedondon seirama kan..
tapi tahun lepas cik dah 3 beranak jer sedondon kelabu....si abahnya tak mau baju baru..nak pakai baju melayu tahun sebelum nya..lantakla..jadila 1 hijau 3 kelabu....hehhehehe...

9 kabo mende gok:

mama leen berkata... BALAS

hehe.. kadang2 je sedondon.. huhu

Riedaffya ibrahim berkata... BALAS

comei ape sedondon tu..

Zee Suhaini berkata... BALAS

hehe sweet couple...

hainom OKje berkata... BALAS

Wah sedondon yeh...suka suka...sebab kalau ambik gambau cantik....
makan sotong celup tepung tak? haha

cik dah faridah berkata... BALAS

@mama leen
susah nak sedondon selalu kan

cik dah faridah berkata... BALAS

@Riedaffya ibrahim
heheh..

cik dah faridah berkata... BALAS

@Zee Suhaini
time kasih....

cik dah faridah berkata... BALAS

@hainom OKje
time kasih..tak beli pun..sotong mahal..huk..huk...

Jue a.k.a Ibu 2F berkata... BALAS

comelnya sedondon..