Khamis, Mac 07, 2013

inilah dia adik beradik kami



inilah adik beradik saya.....sepatutnya 12 orang lam gambar..tapi sorang dah berkahwin dan berpindah jauh....jadi tinggal la kami 11 beradik ajer...keluarga kami orang susah....mak ayah keje kais pagi makan pagi kais petang belum tentu dapat makan....gitula kehidupan kami seharian....


sekian citer pendek dari cikdah.....inila pensel kaler fatihah...dah msuk bulan 3..ini jer ada kalernyer
1 dah hilang mana pegi...11 lagi nampak gaya tunggu hari jer nak kontot2nyer...seb baik beli yang pendek,..kalu beli saiz panjang lagi syok dia menggorek kut...pantang nampak tumpul terus di gorek nyer......



ada 3 benda yang best dalam gambar ni..hahah best ker?

1.kaler yang paling kontot sama saiz panjang ngan jari kelinking cik dah.......

2.tengokla jari2 ku..montok2 gebu2 kan..hahahhaha

3.cantik tak kain batik cik dah?bukan yang baru la tapi dah lama..beli kat kedai borong sakan
murah ajer..tak smpai rm10 kut..pahtu siap berjahit...




4 kabo mende gok:

aiin baharom berkata... BALAS

seronok nye ramai adk beradik ye....riuh rendah la kan

Yumida Huda berkata... BALAS

kenitnye kaler pensil tu
follow sini..jemput ke blog yumida

Yaya Azura berkata... BALAS

Teringat mitos masa sekolah rendah..
'Awak tak leh guna dah pensil warna tu..kalau guna pensel warna lagi pendek dari jari kelingking nanti mak mati'
Hehe..

Amanina berkata... BALAS

Salam.. bru 1st singgah sini :)

hehe..simpan lg kaler pnsel mcm nie