Khamis, Mac 14, 2013

7 tahun dah rupanya..tapi cemana boleh terlupa

12/03 merupakan ulangtahun perkahwinan cik dah ngan en sani yang ke 7 tahun....tapi cemana ntah boleh terlupa ..kih..kih...biasanya cik dah la orang yang paling ingat bab2 tarikh ni.....


dan cemana boleh teringat tu..hik..hik..semalam sepupu cik dah up status anniversary dia...bila tgk kalendar..eh eh dah terlepas 1 ari rupanya anniversary sendiri...


malam tadi tanya la en suami ku...ingat tak tarikh 12/3....dia cakap ada reminder kat henset dia..tp dia pun cam blur2 jer...cik dah la tu set kat henset dia....skali cik dah sendiri pun terlupa...
en suami pun sama gak sebenarnya..kalu si isteri tak tolong peringat mesti tak ingat jugak


skali cik dah tersenyum la bila teringat kitaorang 7 tahun dulu selim melim jer memasing
sekarang berganda2 dah jadinyer...dulu kalu peluk en suami  jumpa jer tangan balik..skrg kalu peluk tak bersambung dah..maknanya..kami sudah berjaya mengembangkan badan masing2...hahahhaha


SELAMAT ULANGTAHUN PERKAHWINAN KE 7...
alhamdulillah dah ada 2 cahayamata pun...


bila mau tambah????



 no komen......


7 kabo mende gok:

cheqna berkata... BALAS

tahniah
mog terus kekal bahagia hingga ke syurga

SYANI berkata... BALAS

Dekat2 anniversary kita rupanya.. Apapun happy anniversary & semoga bahagia hingga ke syurga..

Jue a.k.a Ibu 2F berkata... BALAS

happy anniversery moga hubungan ini kekal sampai hujung nyawa.....

Riedaffya ibrahim berkata... BALAS

tahniah..semoga berkekalan abadi...tambah anak?heee

gadisworld berkata... BALAS

tahniah, kejap jer dah 7 tahun kan..moga lebih bahagia dan gembiraaa..:)

Lia Irdelia berkata... BALAS

wah.. dah 7 thn?.
tahniah..
semoga bahagia selamanya...

~aSHa~ berkata... BALAS

hepi aniversary..semoga bahagia hingga ke syurga yer