Rabu, Februari 13, 2013

Bas Ini Kami Yang Punya!!!

cerita pergi KL tak habis lagi.........aritu dah hantar van kat KL..jadi kami kena balik teganu dengan basla..jadi dah alang2 sampai KL kami wat keputusan nak duk 2 hari kat sana.....letih tak hilang lagi naik van tau...
kami naik bas kat Putra...usha2 tiket bas belila Mara Liner.kalu bas lain rm40 sorang dewasa..tapi bas Mara Liner rm38.70....murah sket la..tiket kanak2 lam rm28 rasenya..4 beranak dah seratus lebih...itu baru sehala...kalu pegi balik kenala bajet rm300 saje untuk tiket bas....cane nak sopim kalu gitu gaya
ishhh ganela orang2 yang anak ramai tu kalu balik kampung mesti beratus2 gak habisnya...
bas cam ginila cik dah anak beranak naik aritu....warna gelap sket..yang beshnyer bas ni bawak 5 dewasa 2 kanak2 ajer...bas baru lagi
destinasi Hentian Putra hingga Hentian Kuala Terengganu.....
manyak syokk...kerusi boleh pilih mana suka.....itu yang jadi bas ini kami yang punya
mungkin sebab hari biasa kut tu yang xde orang naik bas
dorang lebih suka naik bas bertingkat Sani Express
ok ape naik bas Mara Liner
budak ni pestaim tau naik bas........umur 4 tahun baru merasa yek...hehhehehe
dalam hati risau gak kut anak2 mabuk berjalan jauh
rupanya dorang relaks jer...cikdah jer yang gelabah lebih
sebabnye cikdah zaman kecik2 dulu selalu mabuk bila berjalan jauh
 perjalanan dari KL -Teganu makan masa 7 jam gak...jadi 2 round kitaorang tido...
yihaaaaaaa....

4 kabo mende gok:

Yaya Azura berkata... BALAS

senyum kemewet fatihah boleh naik bas..tapi bas 2 tingkat takut la nak naik..hehe

cik dah faridah berkata... BALAS

@Yaya Azura
naik doh bas 2 tingkat..duduk blkg skali....serung gok bila lalu jambatan...kecut perut

bobiedanbad berkata... BALAS

she look so cute.... :)

Kesuma Angsana berkata... BALAS

amboi bestnyer !