Sabtu, Disember 01, 2012

Pulut Gaul Nyor

assalamualaikum wrt wbt.......

selamat pagi sabtu...........arini cikdah ditimpa hujan..lenjun kain kurung...heheh..almaklumlah naik motor berbekalkan baju ujan jer...atas tak basah kain jer basah..tempias air hujan...


yu nak tau tak(hehehhee)  arini dengan jayanyer cikdah wat pulut gaul nyor....itu pun nak citer ker?nyor tu kelapa la yek..sebelum ni mmg cik dah tak konfiden nak masak pulut....kes nyer dulu masa cikdah duduk ngan mertua lagi..mak suh cikdah tanak pulut...skali terlembik yu...kih..kih..malu seposen...air terlebih...jadila lembik..kuang2x...pastu bertahun2 tak buat...

2 3 arini terasa sangat nak makan pulut gaul nyor...kes goreng ikan kering terus terngidam nak makan pulut gaul nyor...hahaha ada kaitan ker?nekad nak try..kalu tak cuba mana nak reti kan...senang jer pun...so pagi ni terus semangat nak wat..letak air sikit jer..paras2 beras jer...ting..ting....akhirnya brekpes la kami 4 beranak pulut gaul nyor arini....


korang suka makan pulut gaul nyor?sebenarnya tak boleh makan selalu...
nanti mulala mengantuk..pastu nanti mula la sakit badan......kan..kan...

gambar pulut gaul nyor takde ye....


4 kabo mende gok:

deno berkata... BALAS

pulut gaul nyior memang terbaik!!!!

teratai berkata... BALAS

Ohh sedapnya...lama doh x makan!

etiey.com berkata... BALAS

Suka sgt! Arini makan pulut kuning cicah gulai ike ayo

Riedaffya ibrahim berkata... BALAS

berjaya ye...pulut xleh mkn selalu kan..time teringin nak tu bole le layan..kalo ari2 hish...tetiba sy nak dgr..