Rabu, November 28, 2012

Ragam Musim Berkhatan

kih..kih...sebelum tu kiter gelak dulu
sekarang kan musim cuti sekolah jadi memang jadi musim budak2 laki berkhatan jugak
muizzuddin pun tunggu masa jela lagi 2 3 tahun...
kalu dulu bila cecah 12 tahun mesti budak laki bersunat
tapi sekarang tak tunggu umur 12 tahun dah...yang sekolah tadika pun dah ada yang bersunat..........




9 kabo mende gok:

Eliss Mie berkata... BALAS

hari tu tengok dlm tv ragam berkhatan, ada sorang budak tu siap azan lagi time kena khatan. hahaha. kelakar btol :p x kena kat kita kan

Sherwieyna Muzzawer berkata... BALAS

pernah tgok cerita katun upin ipin pasal khatam/ bersunat ni memang lawak sangat..:)

~aSHa~ berkata... BALAS

ehehehe anak akak pun lagi 4 tahun kot...berdebar pulak mama nye..bukan anaknye..mama pulak berdebar...dah besar anak2 kita kan

Riedaffya ibrahim berkata... BALAS

Mesti best tunggu saat tu kan..

Jue a.k.a Ibu 2F berkata... BALAS

2/3 thn LG merasalah cik dah jg anak bersunat....
mcm2 ragam budak2 nie

teratai berkata... BALAS

musim cuti sekolah sesuai utk berkhatan n berkahwin juga:)

Deq's Qienz berkata... BALAS

Ha kan cuti skul je musim knduri kawen n khatan jugak.tp sy xder ank laki2 la..hihii

Mamamya berkata... BALAS

saya penah baca kat satu page di fb... lps lahir terus di khatankan... skrg dah makin moden kan..

ct kektus berkata... BALAS

esok pon adik sepupu nak berkhatan jugak. musim cuti sekolah kan. :)