Isnin, Disember 03, 2012

Harimau Malaya ke Harimau Muda ni?



salam bersiaran kembali......

nampak tak tajuk tu...tapi bukan berkaitan pasukan bola sepak Malaysia pun...
sebab cik dah ni kurang berminat dengan bola2 ni tapi masa Malaysia lawan indonesia tengok jugak sikit2..sebab permainan dorang rancak sungguh....

okey berbalik kepada ape yang nak diceritakan sebenarnya.........
aritu masa anak teruna cik dah tengah mentelaah buku ejaan dia( huyoo bahasa buku tu) adala terjumpa gambar haiwan liar ni.....cik dah masa tu tengah sibuk masak kat dapur
dia  tanya pasal harimau malaya & harimau muda....cik dah ni tak perasan lagi ingatkan dia tanya pasal bola....kih..kih....rupanya nama untuk harimau tu .....yang kiter dok selalu panggil harimau belang ngan harimau bintang yang dimaksudkan sebenarnya......

jauhnyer pemikiran anak teruna ni.....harimau belang & harimau bintang 
dah dapat nama harimau malaya & harimau muda...mati2 ingat pasal bola
hehehhe







2 kabo mende gok:

Riedaffya ibrahim berkata... BALAS

tinggi imaginasi anak2 kan..

Jue a.k.a Ibu 2F berkata... BALAS

pandai anak cikdah..imiginasi tinggi sungguh