Selasa, Oktober 23, 2012

sudoku



hehhehe ada lagi rupanya entri arini......pagi tadi kering idea sungguh nak apdate...campur M pun ye jugak......

sape sini suka main sudoku.........yang kurang berminat tu memang rase mencabar la.......
dulu memang cik dah tak suka game ni......susah nak match kan nombor..nak kena pandang kiri kanan atas bawah tak mahu bagi ada nombor sama............sekarang suka pulak......

sejak bila boleh terminat game sudoku?? ermmm..ermmm sejak sejak...game ni ada dalam henpon kut......game ni je yang ada...almaklumla pakai henpon cikai jer......

kalu tak silap ada jual buku sudoku kan??...ok ape game sudoku ni...boleh asah minda....betul tak...





10 kabo mende gok:

mama leen berkata... BALAS

owhhh... memang tak pandai.. :)

Sherwieyna Muzzawer berkata... BALAS

I antara orang yang gila game sudoku ni..minat sangat tak tau kenapa. sejak mengandung ni lagilah i aktif main..hehe

rieda_ffya berkata... BALAS

dlm phone ade gak tp x bape mahir//....lgpon krg suke nombor2 nih..

cheqna berkata... BALAS

malah heh main....
sakit pale...hahahaha
hor kedai depan tu doh..jeput situ r sedap..

cik dah faridah berkata... BALAS

@mama leen
bila selalu main mesti pandai..uji minda

cik dah faridah berkata... BALAS

@Sherwieyna Muzzawer
mesti anak nanti cerdik bab nombor...hehehhe

cik dah faridah berkata... BALAS

@rieda_ffya
dulu pun tak suka gok...tp lenim jd suka sbb game tu jer yg ada.hahahha

cik dah faridah berkata... BALAS

@cheqna
hahahha...

gerai situ kena g awal2 la cheqna..tp fuhh mmg sedap...mcm ada gam...

SYANI berkata... BALAS

Teringin nak main tapi tak reti.

Yaya Azura berkata... BALAS

budak ofis yaya sorang tu kalau free memang ngadap buku sudoku..tapi yaya tak berapa reti nak main..hihi