Rabu, Oktober 24, 2012

salam aidil adha & selamat bercuti

Assalamualaikum wrt wbt.....


esok last day keje....pahtu cuti raya aji....harap2 cuaca molek saje...janganla ujan time orang wat korban nanti...dah ler ari jumaat...cuti pun sekejap jer..sebab nyer raya jatuh pada hari cuti jadi dapatla ganjak lagi 1 hari....saya suka..saya suka....

dah ada yang start cuti ker?wah laju korang yek....cik dah malam esok lepas keje baru bertolak balik Neram 1...kul wape la sampai tu....ayah wat korban....orang selalu cakap pantai timur meriah time raya haji...ermm memang betul pun..sebab majoriti wat korban..aka rebang..tapi kalu tak buat tak meriah pun..sebab takde orang datang raya pun....huhuhu...masing2 sibuk turun padang tengok orang sembelih lembu.....


sape masuk bahagian korban?lembu dah mahal sekarang...sebahagian pun ada yang cecah rm600 ...fuh..fuh....tapi alhamdulillah sape yang masuk tu 1 ibadah..
ermmm ada tak yang tak makan daging??ruginyer......hehehhe..time rebang ni la pulun nak makan dagingnyer...wah wah terbayang daging bakar....kalu yang jual kat pasar sekarang sekilo dah cecah rm22 pun...



tadi dengar lagu raya dekat post guard....eh eh raya aji pun ada lagu raya jugak ker........

Selamat bercuti yek pada yang bercuti awal.........yang balik kampung halaman tu...beringat2 selalu...kamera dah terpasang kat hiway........dan peringatan utk en suamiku jugak....sebab tak pasal2 masa raya pose aritu kena sedas kat LPT2.............

6 kabo mende gok:

rieda_ffya berkata... BALAS

selamat ari raya aidiladha..sy x dang masuk rebang pon thn nih..

SYANI berkata... BALAS

Selamat Hari Raya Aidiladha... Kena kosongkan peti ais la sebab ak sumbat daging korban..hehehe

nik ros berkata... BALAS

Selamat Hari Raya Aidiladh :)

LYAfrina berkata... BALAS

salam aidiladaha cik dah & family

Deq's Qienz berkata... BALAS

slamat hr raya kak..maaf lama sudah tak singgah sini :)

Eliss Mie berkata... BALAS

boleh goreng gitu eh.. menarik jjugak tu.