Selasa, Oktober 02, 2012

Betul ke anjing menyalak malam2 tu sebab nampak hantu?

fuh panjang tajuk petang2 gini......betul ker erk?
kawasan umah cik dah ni memang takde anjing..pastu time tido terdengar sayup2 anjing menyalak...
try la cuit en sani kut2 dia dengar.masa tu time nak kul 12 malam doh...
tapi dia tak sedar time cik dah cuit dia..ngantuk sangat la tu........letak kepala kat bantal terus dengkur..amboi nikmatnyer tido...kiter jugak la terkebil2 lagi mata...

masa kat opis sembang2 ngan kawan2..cakapla dengar anjing menyalak..terus ada yang sampuk anjing nampak hantu la tu...terus terdiam...tak biasa dengar tu yang cakap bunyi anjing menyalak...kitaorang kan dok kawasan kampung...pastu semuanya melayu...anjing liar la tu...

balik keje pun sembang mende sama ngan en sani...jawapan yang  sama dengan kawan opis.."anjing nampak hantu"....en sani cakapla janganla tegur kalu tahu penakut....hahhahahha...cam tau2 jer bini dia ni penakut..kui..kui....


tapi betul ker?heheheh...

p/s: beshnyer bila time tengah2 malam..letak kepala terus tido..tak payah dengar mende pelik2....
hehhe penakut rupanya......

1 kabo mende gok:

mama leen berkata... BALAS

saya pun penakuttt