Khamis, Ogos 09, 2012

Pengacara MHI tv3 ..nurul shuhada berubah imej

kredit pic: MHI tv3

Assalamualaikum wrt wbt.....

alhamdulillah keberkatan bulan mulia bulan ramadhan makin ramai personaliti berubah imej....
makin ramai yang bertudung kini...pagi tadi kebetulan memang on tv tertengok la MHI...
zul & nurul shuhada...mula2 tak perasan jugak...sebab nampak lain..igtkan pengacara baru...
terbaru jugak shila amzah anak Nd lala tu...

harap2 dorang ni mengekalkan imej bertudung...tak sesuai la nak ON & OFF sesuka hati..kalu nak buat kena ikhlas dari hati.........

kiter pun walaupun bertudung...perilaku kena jaga...kena jaga la semuanya..tutupla mana yang patut...lindungila mana yang terdedah..sebab orang sekarang pakai tudung ikut trend jer...macam2 pesen la orang pakai...ada yang pakai atas tutup tapi kat blkg rambut berjuntai jugak...baju ketat..legging...macam2 la...boleh tengok semua tu kat keliling kiter tak payah nak g usha jauh2 pun....



okla...selamat beramal..renung renung kan..eh eh macam prof izi plk...hehehe




3 kabo mende gok:

Eliss Mie berkata... BALAS

Alhamdulillah ramai yang diberi hidayah. semua niat mereka konsisten..amin

nik ros berkata... BALAS

Alhamdulillah, dia dah pakai tudung balik.dah kenal dia masa kat U dulu.makin cantik.

izz iizza berkata... BALAS

nampak manis..:)