Khamis, Ogos 02, 2012

Lotion mustajab extra hot with extra ginger

Sape pernah pakai lotion mustajab macam gini.?ape rasenya bila disapu..betul2 panas ker?melihatkan namanya takut pulak nak guna.extra hot..mesti panas giler..
Dulu pernah guna 1 gel ni.panasnyer memerit kat kulit.tangan yang guna untuk sapu pun panas jugak..tak habis pakai pun.panasnyer cam terkena cili..sapu pagi petang masih terasa panasnye

Lotion ni serbaguna sebenarnya..lenguh2 badan besh sapu.cikdah pun baru jer guna lam minggu ni..tapi yang menjadi musykil tu..lepas sapu rase sejuk berangin jer..tak panas seperti yang dijangkakan..cikdah sapu dari kaki hingga ke perut.jadi separuh badan ni terasa sejuk jer seperti berendam dalam air..sejuk ketor orang teganu kata.cikdah siap pakai stokin lagi.2 3 arini gaya macam orang pas bersalin pulak.hahaha

Published with Blogger-droid v2.0.4

5 kabo mende gok:

izz iizza berkata... BALAS

yg ni x pernah try..kalau yg hijau tu ada..memang panas..tapi best..:)

Wanieys berkata... BALAS

lotion mustajab ni yang iklan nora danish dalam tv tu kan hihi..wani xpernah try lg pun...salam kenal dr wanieys a.k.a ibuqalief...wani follow sini :))

Masz Sidek berkata... BALAS

family sy pun guna lotion mustajam... yg warna kuning... kalau panas sangat tak tahan...

Siti berkata... BALAS

kak pakai hok warna kuning. dok power. panas sekejap je.

tp kelako lok rasa idah paka jd sejuk keto gitu.

gadisworld berkata... BALAS

chik as pernah guna lotion ni..memula dulu pakai sikit jer..pastu mcm tak rasa per2..ari kedua pakai, letak lebih sikit..lepas tu mula ler terkinja2 sbb panas.he..he..