Ahad, Ogos 12, 2012

Apa kata anda.......

 Assalamualaikum wrt wbt......

salam ramadhan...penghujung ramadhan dah kan..sekejap jer masa berlalu....terasa Ramadhan baru jer muncul...bulan yang paling kiter rindukan...ke ada yang tak rindu bulan ramdhan?kalu tak rindu tak tahu ar nak kata gape..

aritu kan terjumpa gambar budak tengah menimbang berat..kelakar betul ayat dorang..cer korang baca..betul tak mende tu berlaku kat diri kiter time menimbang berat?...kalu cik dah memang betul la..
asal timbang berat badan jer mesti kecewa..huk...huk...tapi alhamdulillah bulan puasa ni berat turun sket...



ada orang tak suka timbang kan...jenis ukur baju di badan.kalu dulu baju tu kecik pahtu sekarang pakai terus muat..maknanya dah kurus la tu..ada ke orang wat gini?
sejak cik dah nak meniti usia 30an ni berat makin naik ..berat sekarang sama berat masa preknen kan fatihah..6+.++kg....aduss memang terasa sangat....tak tahu ar dapat tak turun balik ke angka 5...target2 kalu turun 57kg @ 58 kg dakpe dah rasenya...

cabaran ni nak dapat angka 58kg 59kg ni...kalu ikutkan berat semasa kawen 52kg jer..
zaman study dulu memang kurus keremping la...habis study jer terus lemak berkumpul..

ni minggu last puasa tak timbang lagi..

ada sape2 yang tengah bergiat usaha turunkan berat ?
dengan kaedah ape..cer citer sket...






4 kabo mende gok:

Mrs Velentine berkata... BALAS

hahaha...sweet jer..sya pun x suka nak timbang2 ni

Cendol berkata... BALAS

haha ohh kes berat la ni.cendol tak pedulikk semua ku redah saje.takde timbang2.timbang rosak!haha

rieda_ffya berkata... BALAS

adus..rase spjg pose ni berat badan da naik skit..so xleh nak share tip kuruskan badan le..

Cinta Misteri berkata... BALAS

Hurm puasa ke tk puasa ke, berat CiM cmtu je. Tk dpt mkn siang, mkn mlm byk2. Hehe