Isnin, Jun 11, 2012

walla sedapnye ketupat sotong

assalamualaikum wrt wbt..

memang sedap gile.menjilat jari la cik dah kata.korang pernah makan x?..skrg ni musim candat sotong kat teganu..penghujung dah kut tapi yang cikdah makan ni bukan buat sendiri tau..haha aduss.sbnrnya mil yg tolong buatkan.cik dah kan takde masa nak buat.ari sabtu kan pegi kursus first aid & cpr belajar cium cium tu jadi cikdah wat muka tak malu kuceng la.seb baik mil ok.cikdah tolong beli bahan2 jelah ari jumaat tu.bagusla sangat cikdah kan ..kan..beli sotong 11 ekor rm24.mahal tak?cikdah beli yang sedang2 aje.mmg saiz yg org buat ketupatla.kalau kat kedai tu ye pakai yang besar lg.sbb kiter nak letak beras pulut.kasi kembung perut.kalu ikutkan hati memang cikdah tak kan beli punyer sotong mahal2 ni.disebabkan lama  tak makan menggeletik hati nak makan jugak ketupat sotong.itu pasal beli jugak.mahal pun mahal la janji dapat makan.
gambar takde la pulak.

tapi kan cikdah ada 1 rahsia kenapa cikdah x wat sendiri ketupat sotong tu..selain takde masa kan pergi kursus belajar cium cium tu cikdah tak konfiden nak buat sendiri..tutup muka skg..pecah tembelang.ikut resepi macam boleh je.tapi takut x sedap...xpe bang next time sy wat sendiri yek..
bahan2 wat ketupat sotong semestinya sotong.beras pulut,santan,garam,gula,halba,bawang ngan halia hiris2.senang jer kan.ini style teganu kalu kelate tambah manisan.nampak gaya kena cari masa sesuai wat sendiri ketupat sotong.tak puas hati makan aritu.

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kabo mende gok:

♥cikmOt♥ berkata... BALAS

hehehe...cikdah bolehhhhhhhhhhh

Eliss Mie berkata... BALAS

terus rasa nak makan ni..alahai.....mengidam ni :p