Selasa, Jun 05, 2012

wah!semangat gitu...berkaler2 lagi yek....

Assalamualaikum wrt wbt..........

Selamat petang smua...sihat ker? entry pertama di bulan june.........kat setengah tahun dah 2012...
tak lama lagi nak bulan ramadhan dah...dah habis berganti ke semuanya?cik dah ada balance 4 arini..insyaallah akan diganti dalam masa terdekat ni...

entry kali ni tak tahu nak letak tajuk ape..bantai jela kan...minggu ni terlebih rajin sket...dah lama projek mengukus tak berjalan...semalam ayah wak kenduri arwah..so peluang ni cik dah ambik wak apam polka dot @ apam coreng2 suka hati..........sebab ari ahad keje lagi jadi cik dah balik kampung hari kenduri..jadi sebelum balik wat kuih dulu kat rumah..dan hasilnyer


apam coreng2 suka hati cik dah..tak larat la nak mengedot...sekejap tangan lembut sekejap tangan keras..tu yang macam2 rupa ada..tapi yang penting rasenya sama ajer tak kira kaler...hahahhaha...
dalam banyak2 kaler kombinasi pink biru paling cantik....apam coreng2 suka hati ni cik dah buat yang kosong ajer...belum try lagi buat yang ada inti....


susun lam pinggan dulu bagi sejuk sebelum simpan lam bekas...nampak sikit jer kan...tapi bila dikira ada 60 bijik...kalu ikutkan ada lebih lagi..tapi baru jer masak ada jer tangan yang hulur nak satu....



kek mentega kukus..........buat untuk anak2 makan..tapi yang lebih makan mak nyer la..hahaha..
maknyer suka makan....itu pasal maknyer lebih membesar pada anak2..kah..kah...




**
kakak cik dah suh amik tempahan..tapi cik dah ni cam tak berani..jenis mentaliti negatif sokmo la...
takut orang tak nak beli.............huhuhu..
entahla cik dah ni jenis takut pada cabaran jer....orang lain bersaing nak berniaga...








6 kabo mende gok:

inazamri berkata... BALAS

akak ni lgsung tak penah cuba lg buat apam...ntah bila ala nk belajar buat

pena rozie berkata... BALAS

dah lame x buat kek ni...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata... BALAS

ghajen ngoh la cik dah..
lely wat doh aritu, dop jd mane.. bantat kot.. hahahha
pasni blh la cik dah amek tempahan.. heheheh

cik dah faridah berkata... BALAS

@inazamri
belajar la buat kak..bila menjadi seronok

cik dah faridah berkata... BALAS

@pena rozie
nampak gaya kena buat la lepas ni yek

cik dah faridah berkata... BALAS

@♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥
mood rajin tgh mari bolehla buatnyer..kalu ikutkan lama doh x btnyer