Isnin, Jun 18, 2012

boleh ker??sambil garu kepala

Assalamualaikum wrt wbt...........



hanya suka suka ajer..sesungguhnya Allah Swt Maha Mengetahui.......



tahun 2012 ni still 2 orang anak lagi la.......jadi masih ada kekosongan 6 orang...
agak2 la tahun bila tu leh lepas...Pena Rozie kata awal thn depan kembar 3, Ujung tahun kembar 3 lagi. muahahahahahaha....cukup la 6 orang

gerunnya dengar twin 3 ..cemana la nak nguruskan nyer nanti...........
muizzuddin n fatihah pun dah naik pening nak nguruskan..asik jadi tarzan jer

mak ayah kiter dulu boleh jer kan anak ramai...tapi kiter sekarang kena fikir 2 3 kali kan..kan...
macam2 kena fikirkan lebih2 lagi bab kewangan la...
jangan tak tahu adik beradik cik dah kalu ikutkan 9 orang semuanya
2 meninggal semasa kecik tinggalla sekarang 7 orang.

kakak cikdah yang no3 pun ada 9 orang anak..memang menurun arwah ma la ni anak ramai..
dulu masa anak kakak kecik2 lagi rase kesian jerk..yela anak kecik2 lagi..jenis anak pulak badan kecik2..dpt adik pulak 2 tahun skali...sekarang anak2 dah besar..yang sulong pun dah 20..n yang latest setahun lebih...umur kakak 40 tahun...anak pempuan pulak sekarang 2 org sekolah menengah..bila perati dorang seronok pulak..macam kawan jerk...


korang pulak nak anak berapa orang?ada limit gak ker?







6 kabo mende gok:

[PCL] berkata... BALAS

sama la kita..9 beradik, tp semuanya baru dpt ank sndiri 2, 3 dan paling ramai setakat ni 4 org ank jer...insyaAllah ada la rezeki tu nt.

Eliss Mie berkata... BALAS

rasa nak 4 orang ajer :p tapi baru nak masuk 2 ni..tak tahu laa,sampai tak hajat tu :p

Yaya Azura aka Naz Azra berkata... BALAS

8? ramai sangt klau ikut zaman sekarang...
mau pecah rumah..hahha

pena rozie berkata... BALAS

ala... zaman sekarang bukan setakat sekali dua pikir nak anak ramai. Tp berpuluh2 kali pikir. muahahahahaha...

Deq's Qienz berkata... BALAS

hehee..boley je..cuma bagi ibu² yg bkerja nih susah sikit, duit keja abes dek bayaq pngasuh jew..hehee

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

hahahahah jue pun try gak..dapat 3...
tak kisahlah cik dah rezeki allah kasi terima dengan redha...