Khamis, Mac 15, 2012

Dimanakah Anak Anda Sekarang?

Assalamualaikum wrt..wbt......


dah makan ker tegari?cik dah belum lagi...terasa cam lapor tapi kemalasan la pulak nak kuar.......
dah tahu malas nak kuar tu..duk dediam yek cik dah kalu tetiba perut berbunyi..krok..krek....


malam tadi kat2 nak habis buletin utam tv3 tu..pembaca berita tu tanya 
"DIMANAKAH ANAK ANDA SEKARANG"

otomatik cik dah jawab ni ada anak2 depan mata tengah wat homework.......
pastu berita tunjuk gambar arwah adik dirang yang sedang dikebumikan...
masa tu memang sedih ar...arwah adik dirang ni baya muizzuddin jugak

dan2 jugak pesan kat 2 bradik tu jangan ikut orang jahat tau...bahaya.....


cik dah la cuai.......
sampai sekarang fobia bila bawak anak2 kat tempat ramai orang
beringat sokmo.....
sama2 la kiter ingat mengingati anak2 kiter...tak maula terlalu leka bila wat sesuatu........






2 kabo mende gok:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata... BALAS

ada duk nyt-nyot susu tu,
sambil lyn boboboiiii.. =)

teratai berkata... BALAS

sekarang ini x kira anak kecik atau besar,semuanya risau!Dunia sekarang x aman spt zaman kita kecik2 dulu, main ronda kampung mak bapak x risau pun!