Isnin, Mac 19, 2012

Selamat Ulangtahun Sayangku;Muizzuddin

Ye kamu sudah besar anakku sayang......
arini kamu dah genap 5 tahun.......
tak mboh nakal2 lagi tau..........penat ler......
belajar rajin2 biar cepat pandai



Muhammad Muizzuddin ~19032007



teringat pulak saat2 bersalinkan muizzuddin 5 tahun lepas.......
overdue 10 hari.......kena serah diri kat spital..masuk pil tak jadi hape jugak... setakat 3cm..sakit pun
sekadar sakit biasa jer.agaknyer tak mau kuar lagi kut
orang kata kalau anak sulong memang main2 sket..tp atas orang jugak 
pastu keesokkannyer kena masuk labour room jugak walaupun takde tanda2 nak bersalin pun
berlenggang kangkung lagii yu...
masuk kul 8 pagi lam labour room..kuar 2 kat kul 12 malam........
fuhhh bayangkan.....baby tak mau kuar....jalan tak bukak....
last2 letih sangat2 hampir 12 jam tunggu ku serah diri untuk dioperate......
kuar la muizzuddin kut tingkap......3.60kg





5 kabo mende gok:

YAYA AZURA berkata... BALAS

happy birthday muiz !
tahun nie dah boleh register untuk darjah satu..
yaya 13 jam duk dlm labour room pun terasa seksa lamanya tp cik dah lagi lama..hihi..last operate jugak..baby 3.61..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata... BALAS

epi besday muiz...
sama la ngan si alya,
pun kuo ikut tingkap tp berat 2.99kg aje..
maknyer x nk bg jln, heheheh...

Zue AnnaLeeya berkata... BALAS

epi beday muiz...
jgn nakal2 erk...

MamaYatie berkata... BALAS

happy birthday muiz!!
semoga muiz jadi anak yg soleh...amin!!
anak sulong saya pun keluar kot tingkap..hehe

~aSHa~ berkata... BALAS

hepi besday nak..jadi anak yg soleh yerk