Isnin, Januari 30, 2012

cashout nuffnang kena reject

Assalamualaikum..wrt wbt......


waa...waa...sedih ni...pagi2 lagi dapat email dari nuffnang mengatakan cashout kena reject 
dah sebulan berlalu ingatkan dapat cek bulan ni..rupanyer kena reject
walaupun jumlah nyer tak la banyak mana tak sampai 100 pun tapi duit tu.........
sape taknak kalu duit kan...kan...
sebab dah takde kempen tu yang buatkan cik dah nak sangat2 cashout
nak merasa jugak walaupun sikit


dah hantar tiket tapi lum ada jawapan lagi kenapa kena reject...
agak2 la kan sebab ape erk kena reject?
korang2 yang selalu cashout tu pernah tak jadi gini??







7 kabo mende gok:

~aSHa~ berkata... BALAS

aik..tak pernah plak kena gitu..
dia anta emel ke kata direject? takde alasan ke dia bagi???

cik dah faridah berkata... BALAS

nuff ntar gitu jer..ckp dia mskkan blk earning tu tanpa alasan...

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

pelik..jue tak pernah pulak kena reject

marinahunny berkata... BALAS

tu la, pelik pulok..k.na buat ok je ari tu..

cik dah faridah berkata... BALAS

cik jue & k.marina

mungkin amount sikit sgt kut....

Ros berkata... BALAS

Salam ziarah....

Norhasniza Khalid berkata... BALAS

mama pun kena gak reject,,, pelik.. hihi