Khamis, November 17, 2011

hidung sumakk...resdung menjadi2

malasnyer sekarang nak wat entry......asik kuar masuk & blogwalking jer kejenyer

aduhai penyakit resdung aka seduang cik dah menular kembali
hidung ni tersumbat macam orang kena selsema tu
tapi cik dah bukannyer  kena selsema pun
yang tak tahannyer 2-2 lobang hidung pulak tu...tak lawas nak bernafas tau...
kena tekup hidung sebab kadang cam kuar bunyi
mungkin sebab tak lawas angin kut..hik..hikk
sekarang ni dahla musim asik hujan jerk sejuk manjang...
bersin pun menjadi2 jugak..kadang2 malu ngan opismate bila over bersin 
kalu bersin tu mesti 2 3 kali baru lega
tak cukup vitamin agaknyer...
kadang2 tak tahu makanan mende yang cik dah alergic
tapi makin menjadi2 ni sejak makan daging raya baru2 ni

minyak kelapa dara tu ok tak erk?kalu baca testimoni macam ok jerk...
tapi kat mana nak cari.......






2 kabo mende gok:

nUR_rOsALiNdA berkata... BALAS

Pernah try berubat yg pakai lilin tu tak? Tak pon pakai lintah

cik dah faridah berkata... BALAS

@nUR_rOsALiNdA

x pernah wat smua tu...lintah?glurp..ee geli....