Sabtu, November 19, 2011

Malam Pertama......Malam Jumaat

Assalamualaikum wrt wbt...........

Salam sabtu untuk semua rerakan sekalian...........
yuhuuuu......kami dah pindah.......
2 malam dah kitaorang dok sendiri...urus umahtangga sendiri
lain sangat rasenyer...yela hampir 5 tahun tinggal bersama mertua..
tup2 sekarang dok sendiri pulak...
harap kehidupan ktorang lepas ni lebih baik
& hubungan dengan mertua tak terjejas walaupun kitaorang dah pindah


umah  yang kitaorang duduk ni umah mak sedara en sani
umah kampung jugak
umah berdekatan ngan umah mertua 
2 malam ni umah kitaorang sunyi jer....huhuhu tv takde lagi
mengharapkan radio nan satu tu jela
yang penting trg.fm menghiburkan...



~ngantuk ...tak cukup tido...
tido malam asik terjaga jer..








5 kabo mende gok:

Siti berkata... BALAS

sudah pindah? tahniah...harap2 mertua idah faham dan dok kecik hati.

selamat mengemas dan menghias rumah baru...

suhaina laui. berkata... BALAS

bestnyer cikdah...satu impian sue yg belum tercapai lagi heheheh

cik dah faridah berkata... BALAS

@Siti
hrp2 gitula kak....bukan umah baru tapi umah baru nak duduk

teratai berkata... BALAS

duk sendiri memang byk kelebihannya...tahniah kerana melangkah ke alam berumahtangga yg hak kita sepenuhnya:)

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

wah cik dah dah duduk rumah sendiri ye..moga berbahagia selalu hendaknya...