Selasa, November 15, 2011

Alahai....cik sony ericson...

Assalamualaikum wrt wbt.........

Selamat pagi semua...cuaca arini tak okla..
awal2 pagi dah hujan
almaklumlah sekarang musim tengkujuh

semalam nyaris2 dah cik dah nak beli henpon baru
disebabkan cik sony ericson wat hal tak leh nak ngecas 
banyak kali dah jadi gitu...
charger wape kali dah tukar baru tu..tapi hampeh takleh masuk jugak
bila bawak jumpa doktor henpon dia cakap kena tukar tapak ngecas tu
fikir punyer fikir en sani godek2 lu lam henpon tu
satu2 kitaorang belek & bersihkan
dahla kecik cenonet 

cik dah baru jer beli bateri baru..igtkan bateri lama yang kong
kalau ikutkan hati nak jer beli henpon baru
tapi sayang tu masih ada sebab cik sony banyak berjasa kat cik dah
jasanyer sangat la besar dalam dunia blogging cik dah
gambar2 lam blog cik dah ni smuanyer dari cik sony ericson
lagi satu wase tak lengkap hidup kalau takde henpon ni
hik..hik..


gambar pinjam en google..

tapak ngecas yang cik dah maksudkan
kalu tukar tapak ni RM 50..
seb baik kitaorang ni cerdik akal
servis sendiri henpon..alhamdulillah menjadi..save RM50

jodoh cik dah ngan cik sony masih panjang rupanyer
perkhidmatan nyer masih diperlukan
start guna tahun 2008 lagi
memang berjasa sungguhla
time kasih en sony ericson..
kalau orang lain rasenyer dah lama tak pakai



~henpon skg dah murah boleh dapat ngan harga bawah RM100
tapi jenis yang biasa jela..untuk coll n mesej





8 kabo mende gok:

intan morsalin berkata... BALAS

mmg syg kan kalau bende dah lama kita pakai...sib baik cik dah n hubby bijak..kalau x mlayang rm 50...pasni kalau henpon wat hal,nak anto ke cik dah leh?

cik dah faridah berkata... BALAS

@intan morsalin
ikutkan hati mmg nak beli baru jerk..sakit ati sokmo dekpong...

nak servis etek erk?boleh...boleh......takut makin rosak jerk...hahahhah

cheqna berkata... BALAS

asalkan boleh kol..boleh msej kira ok r tu..=)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata... BALAS

cik dah, die suh tuko baru ler teww...
heheh, nagkat BB la sebijik.. heheheh

cik dah faridah berkata... BALAS

@♥Leily|Ummi Alya Husna♥

itula pasal hint bukan main lg kan....
BB ker....erm..erm..telan air liur dulu la

MamaRaisya a.k.a Lisa berkata... BALAS

hemm..lisa guna sony ericson gak k.idah...brand lama jugak..mmg byk jasa....tp sony mmg mslh kt bontot dia 2 la...kena rajin cuci baru ok....klux..mmg xmsk lgsung cas la...tp lisa xpenah smpai tukar bateri seme sbb dh tau penyakit dia...hemmm..lisa dh lama giler guna hp ni...time blaja dulu pn sony gak tp thn 2007 hilang pastu hp sony baru ni start 2007 smpai skrg ar duk guna...walaupun nmpk hudus pd mata tp sgt2 la syg nk jual n beli baru..klu nk baru beli lain yg ni stay no 1..keh..keh..

cik dah faridah berkata... BALAS

@MamaRaisya a.k.a Lisa

adakah tepon kiter sama?hik..hik
kak idah pun sama ar..syg la..
tp nak jgk yg baru..

uuu tamaknyer...

Siti berkata... BALAS

kdg2 benda senang je tp nyer caj sampai puluh2. nasib baik idah ngan hubby ada sense of mcgyver. selamat la duit.

p/s: korek telinga berlampu tu buat masa ni takdok stok. nanti kak try cari kat DAISO. kalo ade kak tlg beli.