Selasa, November 08, 2011

Hai hai ........hai.....

Assalamualaikum wrt wbt........

bersua kembali...wah rindunyer...2 3 ari cuti raya aidil adha kan..
arini ari pertama keje selepas bercuti raya..harap2 takla lemau...
cemana banyak ke dapat makan daging?
kalu kat sini surela penuh peti jiran2 yang buat korban bagi..alhamdulillah
raya aji ni kitaorang raya kat umah family cik dah nun di Felda Neram 1..
tapi tak dapat tengok pun orang sembelih lembu sebab buat kat lam ladang sawit
15 ekor skali sembelih pagi raya tu..itu yang meriahnyer bila semua buat korban


bila dah wat balik daging ape lagi juadah tengahari semuanyer berasaskan daging ajer..
sup tulang,daging goreng kunyit & sate daging goreng
bila balik umah ayah mesti kitaorang makan banyak sebab Umi suka masak.....
kalau kat sini kena masak sendiri..kih....kih....


okla mau smbg keje dulu....





.

2 kabo mende gok:

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

bestkan raya kat ganu..daging korban melilpah2 ..sedih tak rasa daging korban lagi tahun nie...

e.l.i.s.s.m.i.e berkata... BALAS

ada jugak wak balik dgg korban mok tua kat sini :p