Khamis, November 10, 2011

Jumpa blogger tanpa dirancang

Assalamualaikum wrt wbt..........

selamat pagi..dah brekpes ker?cik dah belum brekpes lagi..lapor ni....
tapi bekalan dah siap...hik..hik..nasi goreng....kat umah tak sempat makan...

raya aritu seperti dijanjikan cik dah balik beraya bersama ayah kat Felda Neram 1..
ayah yang selalu tak sihat terus nampak sihat bila anak2 balik beraya
anak2 pulak yang jauh nyer cik dah ngan abang yang dok KL jer balik.
3 orang tak balik
2 orang yang dok dekat balik lepas semayang raya 

3 hari 2 malam tak puas rasenyer...yela umah tempat kiter dibesarkan..banyak pulak kenangan bersama arwah ma kat situ...

okla berbalik kepada tajuk...cheewahhh....
ermm sehari sebelum raya tu cik dah bawak ayah & umi beli barang..
bandar terdekat adalah kuantan Felda Neram 1 kan sempadan kemaman kuantan..
sungguh tak disangka2 masa tengah beli barang tu cik dah terserempak ngan sorang rakan blogger
cik dah jumpa kak Zue....yiiihaaaaaaaa
kalau nak tahu kak zue yang mana satu bolehla ke blog ANNALEEYA's FAMILY

yang kelakarnyer masa kat pasaraya tu serempak dah ngan asben ngan anak ke 2 kak zue
nak tegur takut salah orang..kalau salah kang termalu sendiri..hik..hik...sudahnyer cik dah ni asikla perati kat asben & anak kak zue tu..kih...kih..

siap beli barang kat situ cik dah masuk lam pasaraya sebelah pulak...
ternampak kelibat anak kak zue yang sulong...sahla memang kak zue ada ni...
terus cari lam kedai tu....menjerit cik dah kat situ bila tekaan cik dah betul..memang kak zue,asben & anak 2 dia yang tengah soping kat situ...

jumpa pun kejap jer..sempatla amik gambar sekeping pakai henpon cikai cap hayam cik dah...
dan dan tu jugak amiknyer...kak zue malu nak bergambar..takut orang tengok katanyer..hik..hik
alang2 dah jumpa kan...baik amik jer..lenkali bila la agaknyer dapat jumpa lagi....
inila pertemuan yang tak dirancang bersama blogger Zue Annaleeya
buktinyer........jeng,...jeng...jeng....

^

^

^


bukan main kemewek cik dah senyum lagi sebab hepi punyer pasal dapat jumpa kak zue

lepas ni tak tahula jumpa sape pulak..1st dulu pernah jumpa kak ain..
tapi skg dia x aktif dah berblog..

ada sape2 yang nak ngedate ngan cik dah tak?









7 kabo mende gok:

cheqna berkata... BALAS

cikdah..jeleh tengok..muka cikdah macam budak2 je...=) dok napok macang orang beranok 2 pun...
cheqna kadang2 rajin gok g umah incik tunang kat gong badak tu....=)

cik dah faridah berkata... BALAS

@cheqna

kembang bontot cik dah kata gitu..hik..hik..
nmpk gayanyer sentiasa muda la walau hakikatnyer sudah tua...

e.l.i.s.s.m.i.e berkata... BALAS

felda neram tu ada jugak pak sedara kita tapi dah lama tak pergi. lagipun paksedara lain2 mak so tak rapat sangat.

LYAfrina berkata... BALAS

hehe/..klo dah ada jodoh ptemuan tu mmg x kemana kan?? y x dirancang tu..blh lak bjumpa... lya pon jumpa k.zue scara x trancang..

teratai berkata... BALAS

ohh...org ganu rupanya!kita org ganu jugok tp tcampak kat kuantan!

Zue AnnaLeeya berkata... BALAS

hadoiiii... kakzue dah lmbt sggah nih...
tenet 2-3 hari ni mengong sket...
lembap sgguh... huhuhu....

apepon mmg x sgka jmpa idah hr tuh...
klu idah x tegur mmg kakzue dok prasan doh...
cuma prasan doh ke fatihah tuh, tp takut gok saloh org....
k.zue bkn sombong tau, tp x prasan... hehehe...

umah PIL kakzue kt neram gok...
Insyaallah kita jmpa lagik...
lgpon dah amik no fon kan???
ape2 hal, kita roger2 eh...

cik dah faridah berkata... BALAS

@Zue AnnaLeeya

idah ni perasan org..hik..hik..insyaallah nnt kiter jumpe lagi deh.....