Isnin, November 14, 2011

3 tahun dah pun anak dara cik dah ni....14/11

Assalamualaikum wrt wbt........

ALLAH SELAMATKAN KAMU
ALLAH SELAMATKAN KAMU
ALLAH SELAMATKAN FATIHAH INSYIRAH
ALLAH SELAMATKAN KAMU...

alhamdulillah..........
14/11/2008 hari jumaat..


Selamat Ulangtahun Kelahiran Anakanda Fatihah Insyirah Bt Mohd Sani yang ke 3 tahun..
kejap jer masa berlalu...anak mama besar dah pun..
tiada kata seindah bahasa untukmu duhai anak
semoga kamu terus membesar,menjadi anak yang mendengar kata
sentiasa diberi kesihatan yang baik
insyaallah

^

^

^

gambar kenangan sejak dilahirkan hingga hari raya haji yang lepas
gambar hari ni takde sebab henpon cap hayam cik dah dah rosak


fatihah insyirah selepas 4 jam dilahirkan...sangat bulat muka dia..mata pun sepet..


9 bulan ..mata dia dah membesar tak sepet dah pun


 2 THN 4 BLN
masa kenduri anak sedara en sani kat kuantan..
sangat comey bila berbaju kurung & bertudung



RAYA HAJI 2011

masa ni balik beraya kat umah Atuk  di Felda Neram Satu
bersama Adam Iskandar anak abg cik dah


the latest picture takde....sob..sob..sob...



~bila dah besday anak ni mula la teringat masa nak bersalinkan dorang
2 pengalaman yang berbeza..yela anak kan baru 2

masa muizzuddin cik dah kena serahkan diri kat hospital pasal overdue 9 hari..masuk ubat tak jalan..last2 sianak kuar ikut tingkap

masa fatihah pulak overdue jugak tapi 7 hari jer
sempat merasa sakit bersalin dari awal pagi..asikla kuar tandas masuk tandas jer
masuk labour room pun sekejap jer lam 1 jam stgh jer terus bersalin


14 kabo mende gok:

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

happay besday fatihah..moga menjadi anak yang solehah ye sayang membesar dengan jayanya...

cheqna berkata... BALAS

happy birthday fatihah
woh..besh r ade gok pengalaman..doakan moga cheqna pun diberi peluang untuk merasa semua tu..=)

LYAfrina berkata... BALAS

happy birthday fatihah insyirah... smoga mbesar bagaikan juara !!!

**sma bulan dgn asya rupanya

MamaYatie berkata... BALAS

happy birthday fatihah!
semoga jadi anak yg solehah..
besor jalo doh anok cik dah ork...
baya nadhira-anak no.2 saya..hehe

cik dah faridah berkata... BALAS

@cik Jue Aka Ibu Farisyah
time kasih cik jue...

cik dah faridah berkata... BALAS

@cheqna

insyaallah lepas ni turn cheqna plk

cik dah faridah berkata... BALAS

@LYAfrina
ye ar sama bulan anak kiter ni...

cik dah faridah berkata... BALAS

@MamaYatie

itula psl sampaikan ada yg tya bila nak tambah lagi...huk...huk

Zue AnnaLeeya berkata... BALAS

hepi beday fatihah... dah beso pon...
dah blhla mama bagi adik tu... hehehe....

lizz berkata... BALAS

happy birthday fatihah...semoga panjang umur murah rezeki....

ajumohit berkata... BALAS

Dear lil fatihah, selamat hari lahir, moga panjang umur n dimurahkan rezeki! Semoga berjaya dunia akhirat Dan mjadi kebanggaan mama n babah

cik dah faridah berkata... BALAS

@Zue AnnaLeeya

soalan cepumas tu kak zue....nk bg adik nanti dulu la..hik..hik

cik dah faridah berkata... BALAS

@lizz

time kasih lizz

cik dah faridah berkata... BALAS

@ajumohit
time kasih...& insyaallah...