Isnin, Oktober 10, 2011

ASK2011~Jangan hantar aku ke neraka

Assalamualaikum wrt wbt......

selamat pagi semua........semoga ceria2 di pagi isnin yang mendung ni......(kat teganu nak ujan ni)

malam tadi layan citer Jangan Hantar aku Ke Neraka....percalonan untuk ASK 2011...
pelakon terdiri dari Adeq Ku Yusry,Watie,Wan Sharmila,Fadilah Mansor,
dan juga lakonan terakhir Arwah Faizal Yusop,
memang menyentuh hati la citer ni...
disebab kan mempunyai sifat kewanitaan zai selalu di pukul di cemuh di caci oleh hamzi & ita
zai ni memang tip top la wat keje rumah tapi langsung tak dihargai 
zai dihalau dari umah......dan bekerja di butik pengantin 
4 bulan lepas tu mak zai meninggal sebab terlalu rindukan zai
tapi yang sedihnyer zai tak dibenarkan menatap wajah maknyer buat kali terakhir
dia diikat kat tiang rumah 

Akhirnya Allah Swt balas kejahatan hamzi & ita 
hamzi dipukul hingga lumpuh
ita pula dirogol bergilir oleh 3 lelaki
jangan tak tahu apek juvana pun berlakon citer ni..jadi perogol lagi
perngakhiran citer ni zai yang jaga hamzi & ita
ita mati masa bersalin kut
zai berhenti keje & buka butik kat kampung pulak


~zai aka adeq ku yusry ni pernah berlakon citer SUTUN
ingat tak...pakai serba pink
memang dia lembut erk.......




sekian ulasan dari cik dah ......hihihih




2 kabo mende gok:

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

jue tengok mlm tadi..bestkan cerita dia

LYAfrina berkata... BALAS

mmg best citer ni..sedih ngat.. n byk pgajaran dlm drama ni