Ahad, Ogos 07, 2011

Sempat Ke Masak???

Salam bersiaran 7 ramadhan

sempat ke cik dah masak ari2 untuk juadah berbuka?
alhamdulillah setakat 6 ramadhan tak pernah lagi tak cukup masa..
walaupun cik dah balik keje kul 5 sempat lagi la berehat2 sekejap sebelum mula masak..
ala masak yang simple2 jer
beruntungla pada mereka yang balik awal...
mesti banyak juadah yang sempat di masak..
ke korang balik awal singgah bazar ramadhan jugak??
tugas mencari kuih muih en sani dah tolong buatkan
so cik dah balik keje tak pandang dah bazar ramadhan kat Gong Badak tu
straight balik umah....semayang asar
pahtu terus ke dapur

bab menu pulak mmg cik dah blur kalu orang tanya nak masak gape
idea masak cik dah atas motor kut..hahhaha
kadang tu tak payah nak fikir beria sangat
mak mertua kan ada
alhamdulillah segala urusan cik dah dipermudahkan
kadang2 mak mertua  tolong sediakan bahan sebelum cik dah balik keje tu
tugasan cik dah masak jela
seb baik anak2 tak ganggu
mak mertua pun mmg tak kacau ar time cik dah masak
kire bersilat kat dapur tu sorang2 la
senang keje...


arini masak ape la pulak yek!!
semalam dah wat sayur kacang,goreng sotong
aduss malas nak fikir beria sangat 
nnt tak menjadi pulak
 almaklumla dah duk ngan orang tua kena la ikut jugak citarasa dorang








5 kabo mende gok:

~aSHa~ berkata... BALAS

wah bagusnye menantu....mesti disayangi ni


k.sha balik kg mentua...dia yg masak..eeheheheh sbb mr. hUBby nak air tangan mak dia...jadi kalo tlg kang tak kena lak dgn tekak.....

cik dah faridah berkata... BALAS

@~aSHa~kak sha tu lain..blk skali skala nikmat tak terkata kan..dilayan spt tetamu istimewa..

tapi duduk sekali ni lain pulak rasenyer...sesape yg duduk skali ngan fmly taula ape rasenyer...

sue a.k.a umi akif berkata... BALAS

netol tu cikdah.....dh buntu pkir menu.....

Kak Aya berkata... BALAS

kak aya dok dang nok masok kalu hari keje...beli je..sabtu dan ahad, baru masok

salam ziarah dr kak aya, org trg keje di KL

dyea irdina berkata... BALAS

sedap masok diri gok dr beli c.dah ork....lg pun beli mahal dah tu rasa x tau agi