Sabtu, Ogos 06, 2011

sakit hati betulla tau!!

Salam 6 Ramadhan

uii dah 6 ari rupanyer umat islam berpose kan...kawan2ku dah start ponteng lum?
beshnyer kalu dapat pose penuh kan....
cik dah 2 ari ponteng pose pasal bulan mengambang tak wape nak mengambang
sakit hati sangat2 kalu fikirkan

bulan ni paling teruk skali sepanjang 5 bulan cik dah makan Maajun Anggun Bistari
penyakit orang pompuan ni susah betul nak jangka
tensen pulak & rase tak normal jer kalau penyakit org pompuan tu tak datang
tak tahu nape jadi gitu
orang lain makin ok tapi cik dah terbalik pulak
bulan mengambang tak wape nak mengambang......

ada tak sesape yang makan Maajun Anggun Bistari........
korang makan mesti ok kan..membuak2 gitu kan
apsal cik dah makan makin jadi ngengg...
huhuhu


9 kabo mende gok:

cheqna berkata... BALAS

alhamdulillah
cheqna makan bulan lepas..hari ke17 makan period....hari pertama kedua ketiga dok berapa banyak ane..tapi lepas pada tu..membuok2..sejam sekali tuko...

dyea irdina berkata... BALAS

dok leh nok kata apa c.dah kita makan makjun lain..huhuhuhu

cik dah faridah berkata... BALAS

@cheqna
tula org lain makan seme ok...cik dah ape psl ntah..

cik dah faridah berkata... BALAS

@dyea irdinaye ker..bakpe dok sama..kih..kih..

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

tak dapat nak tolong...sebab tak makan
kadang2 tu biasa lain orang lain dia punya penangannya

ainnoraini berkata... BALAS

salam ramadhan...
mesti bagus maajun tu ye...

MamaYatie berkata... BALAS

lain org lain hasilnya cikdah..dok sesuai kot eh..

cik dah faridah berkata... BALAS

lega wasenyer bila dpt khidmat nasihat dari yg pakar..mAB ni bertindakbalas ant 3-6 bln & kdg smpai sthn pun ada..so cik dah baru jer lagi kan..kena byk bersabar...makjun ni kan ubat tradisonal...

intan morsalin berkata... BALAS

beli mane maajun tu cik dah wei?