Khamis, Ogos 25, 2011

Disaat korang bergembira;cik dah bermuram durja

Assalamualaikum wrt wbt

Salam 25 ramadhan....baru semangat nak bersiaran hari ni
baru baik dari demam...hanya tinggal saki baki jer lagi
eh eh nak raya doh kan
persiapan cemana korang?mesti settle belake doh kan
cik dah belum settle sepenuhnye lagi tentang persiapan rumah
langsir ngan sarung kusyen pun tak berganti lagi
kuih raya pun ada lagi yang terbengkalai
popia cik dah goreng aritu lum lagi berperisa
ingat nak wat popia milo + nestum,harap2 arini bolehla sambung
cornflakes pun tak terusik lagi tu
buat yang senang2 jer,yang susah2 tu kiter main tunjuk2 jela

citer pasal demam ni tak sah tau kalu tak demam tiga beranak
bermula ngan muizzuddin pahtu cik dah pahtu fatihah
muizzuddin nampak gayanyer dah ok cuma batuk & berhingus jer lagi
fatihah tu ok dah kut arini cuma merengek ngengada jer lebih
cik dah pulak demam sakit habis tubuh
dari pinggang sampai betis lenguh2
semalam hari paling teruk rasenyer
balik dari keje terus cik dah tido ,bangun2 pun dekat nak berbuka
seb baik mak mertua ada tolong settelkan juadah berbuka dari A sampai Z
cik dah tak buat pape pun.........alhamdulillah sangat2
mak mertua memahami



~kejap jer kan ramadhan nak berlalu,sedih pun ada
~mesti skg org tengah sibuk2 packing2 balik kampung kan..kan












7 kabo mende gok:

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

alhamdulilah...nasib baik sihat sebelum raya kalau tak beraya dalam kain selimut ajelah jawabnya

cheqna berkata... BALAS

cheqna dok wat mende pun lagi...tobak pom..

NM02 berkata... BALAS

cik dah, cepat sembuh ye... raya tak lama je lagi ni.. ai pun dah tak sabar nak kelek kg..

mak ai pun tak sihat beberapa hari lepas, tapi hari ni dah ok.. nasib baik lah dia sembuh awal.. kalu tidak, entah ada ke tidak nasi dagang raya nnt.. ahaksss

cik dah, selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin. maceh kerana sudi jadi teman alam maya. moga persahabatan ini akan terus kekal.

take care sepanjang cuti raya nnt ye

^_"

cik dah faridah berkata... BALAS

@cik Jue Aka Ibu Farisyahalhamdulillah...hrp2 anak2 sy pun sembuh jgk ..nak raya dah ni..huhuuh

cik dah faridah berkata... BALAS

@cheqnaye dop cheqna wei..ntah2 penuh dah meja ngan biskut raya tu

cik dah faridah berkata... BALAS

@NM02thanks..

balik kelate la ni yek..slmt pulang ke kg...

MamaYatie berkata... BALAS

alhamdulillah..sihat doh..sabit la senyap sunyi jer