Selasa, Ogos 23, 2011

Demam Raya

Assalamualaikum wrt wbt........

ape kabo rakan2 sekalian...alhamdulillah hari ni dah 23 hari kiter berpose
asik menghitung hari jela kan...hik..hik...
persiapan raya cemana bereh lake??


cik dah 3 beranak dilanda demam
demam nak raya kut..hik...hik
cuaca tak menentu sekarang panas mendung; hujan tu setakat rintik2 je
mula2 muizzuddin demam sampaikan tak boleh buka mata
asikla nak tido..bila kejutkan mamai2 gitu
makan ubat tak jalan jugak
last2 Mil suh Fil wat air tawar & tiup2 sket barula boleh bukak mata & kebah demam...alhamdulillah....
masa muizzuddin demam asikla merengek2 katanyer betisnyer sakit
jadi gitu kes masa main suka berlari2 melompat2...itu yang kesannyer lenguh2 betis

cik dah pulak start semalam mula geli2 tekak asikla nak batuk
kadang2 kalu batuk kuat sangat terkucil jugak dibuatnyer
lagi satu  selsema sebelah hidung (resdung la ni)
malam tadi ada darah kat hidung kiri 
makan tak berpantang la ni jadi gatal2 hidung

mlm tadi pulak tiba2 fatihah menggigil2
sah nak demam jugak
malam tadi asikla dia berjaga jer ...bila terjaga mintak air
air memang cik dah stanby awal2
sudahnyer cik dah yang ngantuk......tak cukup tido

kalu dah sorang demam mestila berjangkit 2 3 beranak
sian kan..kan..
mood nak buat keje pun takde ni.....
ceh alasan sungguh cik dah ni....

4 kabo mende gok:

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

ala kesian raya dah dekat boleh pulak demam ye..jue pun geli2 tekak nie...batuk tak henti2

dyea irdina berkata... BALAS

ciannnyaaaaaaaa...johor lenim cuaca sejuk je..best je poser...mkn ubat ye mok budok n budok2 semer..kan dok raya lop

cik dah faridah berkata... BALAS

@cik Jue Aka Ibu Farisyah tu ar pasal..dok kejong jgk anok2 suh minum air masak byk2...

cik dah faridah berkata... BALAS

@dyea irdinabesh ar...makan doh..hrp2 dok larat la demam ni..kang ssh mok budok nak melaram di hari raya