Khamis, Ogos 25, 2011

Selamat Hari Raya Untuk Semua rakan2 ku tersayang...........


nah! istimewa untuk rakan2 maya cik dah...
tanpa korang sapela cik dah dalam dunia blogging ni...
masing dah feel raya belaka doh kan
mana2 yang nak balik kampung tu berhati2 dijalan raya
lepas raya harap2 kiter jupe lagi deh

cik dah masih keje lagi minggu depan..huhuhu
mesti senyap sunyi blog rakan2 nih....

dikesempatan ini cik dah nak mintak maaf la andai ada tersalah bahasa tersilap kata
yela kiter manusia biasa yang punyer hati dan perasaan
menulis pun ikut hati kiter kan..olo kata dairi...
okla ceria2 dihari raya.......

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI IKHLAS DARI CIK DAH FARIDAH SEKELUARGA






4 kabo mende gok:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata... BALAS

selamat hari raya jugak..
ampun maaf kalo ada tersilap komen, terkasar bahasa..

semoga selamat sampai ke destinasi yg dituju.. =)

e.l.i.s.s.m.i.e berkata... BALAS

selamat hr raya jugak.dtg la umah kita kat ketengah jaya, mertua kg limbong paka :)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata... BALAS

sempena bulan baik ni, saya dengan rendah diri memohon ampun dan maaf atas keterlanjuran kata atau kekasaran bahasa

salam aidilfitri daripada
Tinie-Aelek-Fatin-najwa

ainnoraini berkata... BALAS

selamat hari raya...semoga tahun ni disambut dgn lebih meriah lagi bersama keluarga tersayang...

maaf zahir dan batin...