Isnin, Ogos 08, 2011

ayam pusing punyer pasal

gambar gugel jer nih...

sedapkan nampak ayam pusing tu
kalau lalu kat tempat orang jual ayam pusing tu 
au..au aromanyer

petang semalam apelagi en sani bawak balik ayam pusing 
katanya RM 10 untuk sebelah ayam
skali bila cik dah buka bungkusan ayam tu tak masak la pulak
huhuhuh...tak boleh jadi ni,
kang tak pasal2 makan ayam mentah
adala nanti yang membebel tu
 50-50 jer masaknyer...
tengok jam ada setengah jam lagi nak berbuka
cepat2 cik dah cari daun pisang
nak bakar balik ayam tu
ayam pusing bertukar menjadi ayam bakar ....hahahha



ada tak yang pernah kena cam cik dah?

4 kabo mende gok:

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

mahal jugak kat terengganu RM 10 sebelah kat putrajaya nie...
seekor RM 16 @ 18 sebelah RM 8& 9..ingat kak terengganu makanan mesti lagi murah...

cik dah faridah berkata... BALAS

@cik Jue Aka Ibu Farisyah
kat trg ni ada la yg murah & ada yg mahal..tgk ar nnt kat pghjg ramdhan..seme jenis kuih naik rege..

.:Mama Dhia:. berkata... BALAS

org jual ayam tu nak untung jer tu..ayam lum masak, dah jual kat orang..tak baik tau..
tak pernah jejak kaki lg kat bazar ramadhan..masak sendiri jer..hubby pun ari pertame jer gi, tu pun beli kuih jer(bazar depan ofis hubby)

Zue AnnaLeeya berkata... BALAS

kzue pnah kene idah...
beli ayam tak bape masak..
merah2 lagik isi ayam tuh...
last2 masuk oven bako balik... huhu.,..