Selasa, Ogos 09, 2011

9 Ramadhan sentiasa diingatan

Salam 9 Ramadhan

Setiap kali 9 Ramadhan hati cik dah mesti sayu
arwah ma meninggalkan kami semua
tahun ni tahun ke 6 beraya tanpa arwah ma
sekejap jer masa berlalu macam baru jer semalam berlaku
rindu sesangat rasenyer pada arwah ma
masih terbayang lagi wajah arwah ma

arwah ma yang cik dah sayang sampai bila2
walaupun ayah dah ada pengganti (ummi) tapi tetap tak boleh gantikan tempat arwah ma dihati kami adik beradik


teringat lagi 2 pasang baju raya yang cik dah tempah
satu kaler biru & satu lagi kaler oren
sebelum pose lagi dah siap tapi tak sempat pun arwah ma lihat baju tu 
bila dapat berita ma meninggal mmg baju tu yang cik dah cari dulu
siap bawak balik masa ari nak kebumikan arwah 
memang rase terkilan sangat masa tu 

lepas 3 tahun arwah ma pergi
cik dah cari balik baju tu kat umah kakak kat besut
seb baik kakak simpan baju tu
raya tahun lepas baru cik dah suh orang buat baju oren tu untuk fatihah
kenangan arwah ma tetap ada untuk anak dara cik dah



7 kabo mende gok:

Amiizaa2001 berkata... BALAS

alfatihah buat arwah....:( tumpang sedih cik dah....huhuhu

LYAfrina berkata... BALAS

al-fatihah.. smoga arwah ma tenang di sana.. sama2 doakan... tiada siapa blh mganti tmpt ibu kita.

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

al fatihah buat arwah ma cik dah..moga ia tenang disana...

nUR_rOsALiNdA berkata... BALAS

Sedihnya baca entry ni..Apa pun, Sedekah Al-Fatihah buat arwah..Semoga dia tenang di sana..AMIN!!~

intan morsalin berkata... BALAS

kita sama2 kehilangan cik dah..thn ni thn ke 2 akak beraya tanpa apih...bila balik kg...trasa cam umah tu xde seri...suram jer...huhuhu
papepon ...smoga ma cik dah tenang di sana...AL fatihah

YAYA AZURA berkata... BALAS

tempat ibu takde sape dapat gantikan.tahun nie tahun ke-2 yaya beraya tanpa ayah ..

Zue AnnaLeeya berkata... BALAS

smoga arwah ma idah tenang di sana... aminnn...