Ahad, Jun 26, 2011

fatihah berwajah baru

Assalamualaikum wrt wbt


kes serabut melihat keserabaian fatihah cik dah suh en sani kasi potong rambut dia
bila dah potong pendek mmg nampak lain
macam lelaki pun iyer jugak
kah..kah...kah
comey lagi tak adik?abah potong rambut adik macam abg long la plk..huhuhuhuhu
seb baik ada lesung batu pipit kan..kan.

lelaki ke perempuan ni hah?


fatihah sebelum di makeover..nampak serabai ngan rambut gelung2 (kerinting besor2)
tapi xpe ar kadang2 cik dah suka sebab leh ikat tocang rambut dia
tapi bila tengok yang sekarang punyer lain sangat2
macam baru usia setahun...padahal nak masuk 3 thn dah bulan november nanti
harap2 time raya nanti rambut fatihah kembali panjang
yang tak syoknyer rambut gelung tu la



11 kabo mende gok:

Siti berkata... BALAS

idah, cutenya anok dare mung...nok wat anok angkat buleh?

cik dah berkata... BALAS

@Siti

hehhehe..angkat..angkat la....

~aSHa~ berkata... BALAS

nampak muda jadinya....manis tu tetap ada...

kalo rambut ikal2 gitu...elok panjang....biar simpan panjang2...nanti yg atas akan lurus..yg bawah jadi curly....cantik tau

LYAfrina berkata... BALAS

LEBIH STYLO & TRENDY...

COMEL LA RAMBUT PENDEK.. ASYA XLEH RAMBUT PENDEK SBB RAMBUT DIA NIPIS & SIKIT..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata... BALAS

hohoho, molek ah..
senang nk mandi, jelireee...
dk ah panas ngat..

cik dah berkata... BALAS

@~aSHa~
muda n x matured kan..kan..

cik dah berkata... BALAS

@LYAfrina
kih..kih..tp sggh nmpk lain..

kena cari petua utk lebatkan rambut la tu

cik dah berkata... BALAS

@♥Leily|Ummi Alya Husna♥
betul2..time2 panas ni lawas jer angin tiup

irma berkata... BALAS

wah...rambut baru ye....tp sng kan kalu budak2 rambut pendek...sng nk uruskan kan..

cheqna berkata... BALAS

comey r napok..tapi tu r kata laki ke puang ni??hehehe

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

comelnya.....suka...