Isnin, Jun 06, 2011

cuti salah tak cuti pun salah

Assalamualaikum wrt wbt

hai korang,,
fuhhh bersawang dah ker blog cik dah ni
3 ari bercuti lupa sekejap rupenyer ada blog..hahahhah
time kasih pada korang2 yang sudi jengah blog ciput cik dah ni

3 ari cuti tak g mana2 pun
duk umah jer layan anak2
mak mertua takde g kenduri kat Kemaman.
en sani pulak  ke kuantan hantar barang kat branch sana
boring jugak cik dah cuti lama2 erk
asik mengadap tv jer
cuaca pulak panas giler
kalau en sani ada mau cik dah ajak ke pantai tu amik angin
hahahha


7 kabo mende gok:

Siti berkata... BALAS

panas pelik kan skrg ni? mandi pun dok puas pasal air pun suam2 panas..

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

boringnya cuti kalau tak buat apa2 pun....
mok jue pun kata kat sana panaskan...

intan morsalin berkata... BALAS

musim panas gi mandi air terjun la best cik dah...sejukkkkkk....

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

siti
tu ar pasal..rase nak menjerit jer panas..tp tgk budak berdua tu rileks jer main tgh panas...kiter plk naik risau

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

cik jue
mmg boring...tv jerla peneman setia

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

intan morsalin
air terjun?huhuhuhu jauh ler

MamaRaisya a.k.a Lisa berkata... BALAS

tag contest kt blog contest...sory xsempt ag nk pos hadiah...hehehe