Ahad, Mei 15, 2011

Skodeng yek!!

kami kan selalu kena skodeng
tiap2 hari & tiap2 malam pulak tu
rajin benor skodeng ape yang menarik tak tahu la
v

v

v

binatang berbulu nila yang suka sangat skodeng kami
malam2 bertenggek kat atas para dinding tu
binatang berbulu paling pelik yang MIL bela
hai comey tak saya!!

2 kabo mende gok:

intan morsalin berkata... BALAS

comelnya kucing tu cik dah...masa mude2 dulu..sya ska sgt bela kucing...balik kije mmg belek kucing je la...tp smenjak dah ade anak ni...jadi x gemar plak nak bela kucing...tp masih agi suka kat kucing yg gebu2 & manja..

eT berkata... BALAS

sama la dengan kat sni pon ada spesis berbulu cegini gak skodeng...
siap kaki et dia geget..eee..geram...