Ahad, Mei 15, 2011

ape cerita ari ini?

Assalamualaikum wrt wbt

ape kabo kawan2 ku sekalian
sehat2 blake ker arini?
cik dah alhamdulillah sehat cuma
anak2 kat umah jer kurang sehat
berlumba2 dua beradik tu demam
musim panas yang sangat2 terik pahtu
bercampur pulak ngan musim mendung
tu yang jadi demam
runsing dibuatnyer bila dua2 anak kesayangan demam
trauma kes kehilangan muizzuddin aritu tu pun lum reda lagi rasenyer
bila pandang muka muizzuddin sayu jer rase hati


baru2 ni terlibat ngan seminar pengurusan bahan kimia
and ada yang bertanya cik dah ni ahli kimia ker?
kih...kih...
bukan la cik dah ni keje bahagian akaun
aritu join seminar pun atas arahan bos
nak cukupkan korum
lagipun tempat cik dah kerja ni kan industri perkilangan
kilang membuat tali kapal
seminar ni tujuan nak bagi pendedahan kepada pekerja tentang 
bahan2 kimia yang ada didalam kilang
 bahan kimia bukan kat kilang jer ada tau
kat umah pun ada contoh terdekat adalah clorox

experience pertama setelah 4 tahun bekerja disini
cik dah masuk lam operasi kilang
bolehla tengok staff production buat keje
ape yang cik dah rase saat itu adalah sangat menakutkan
sebabnyer bekerja dengan mesin membuat tali ni
banyak risiko kalu cuai
kes2 yang pernah berlaku jari luka & ada yang terpotong hilang kuku
fuhh bila diingatkan memang mengerikan



7 kabo mende gok:

YAYA AZURA berkata... BALAS

cik dah keje kat mana ye? mseat ke?

LYAfrina berkata... BALAS

selamat pagi cik dah.. sining pon pnas dok oh lalu... tp 2 ari ni hujan plok.. arini hujan lebat.

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

lyafrina
sini gelap gugup jer..dok ujan lg

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

yaya azura
mseat tu handle bhgian kapal
cik dah wat tali kapal

~aSHa~ berkata... BALAS

arini hujan lebat.....


eh berkenaan muizzudin tu arini baru baca...sori lambat tau....mmg leh jadi gelap dunia kalo anak hilang ni..sib baik sekejap..dugaan....semoga lepas ni tak terjadi lagi...jugak pada anak2 k.sha..

etiey.com© berkata... BALAS

panas terik leni. eysraf pun baru keluar wad demam... dah musim agaknya

NM02 berkata... BALAS

skang musim panas, jelebu plak tu.. kena minum air masak banyak2 ye

take care!