Selasa, Mei 31, 2011

Malang Memang Tak Berbau

Assalamualaikum wrt wbt


hai korang ape kabo?sihat ker?
cik dah alhamdulillah sihat & menyihatkan (gemukss doh)

pagi tadi masuk opis cam biasa la cik dah wajib bukak facebook
pastu tertengok gambar lam album anak sedara mak tiri cik dah
sepupu sabit cik dah la jadinyer
ari sabtu lepas 28/5/11 dia terlibat ngan tragedi puting beliung
pokok tumbang kat highway jerangau
bila cik dah tengok gambar2 tu seme takut pulak
malang memang tak berbau kan
dari ape yang dia citerkan pada cik dah
kejadian tu berlaku secara mengejut macam puting beliung
ada ribut skali ngan awan putih menutup jalan
mari kiter lihat gambar2 semasa kejadian

kete bernombor plat Johor yang dihempap pokok
seb baik dorang sempat selamatkan diri

takut pulak tengok
suami isteri takde pape
anak2 jer yang cedera sikit
mesti dorang ni tengah holiday kat terengganu


kereta putih tu kepunyaan sepupu cik dah
katanya kereta dia terperangkap antara tengah2

2 batang pokok yang tumbang
keadaan masa kejadian
mesti jem giler kat situ



~depan kilang tempat cik dah keje ni berderetan pokok kayu besar2
dan hantar surat kat MBKT tapi belum ada respon pun
risau sangat2 kalu berlaku kejadian seumpama gambar kat atas
takkan nak tunggu kejadian dihempap pokok baru nak bertindak
keselamatan orang awam kenala jaga

ye betul "MALANG MEMANG TIDAK BERBAU"


7 kabo mende gok:

Zue AnnaLeeya berkata... BALAS

haishhhh... takut tgk...
dokleh byg klu kita yg dlm kete tuh kan????
mtk dijauhkan...

kt area stadium ktn nih pong, pokok beso2...
takut nok paking kete bowoh pokok doh... huhu...

Mamamya berkata... BALAS

aduhai...mmg menakutkan lah...klu kat uamh ni dgr guruh b'dentum pun dah takut...inikan lagi ribut mcm ni....

mujurlah semua selamat kan..alhamdulillah....

LYAfrina berkata... BALAS

ARITU... KALO X SILAP AWL THN NI ATAU AKHIR THN LPS... RMH MA FAIN KENA GAK PUTING BELIUNG.. HABIS TERCABUT ZINK2 KAT RUMAH.. DIA DTG SEKELIP MATA AJER.. LPS TU LENYAP. TP SIB BAIK XDE Y CEDERA. TP BYK GAK LA BERABIS DUIT NAK LTK BALIK ATAP2 RMH Y TCABUT TU..

teratai berkata... BALAS

semoga dijauhkan semua bencana ini,amin

annorita a.k.a cheekongsejuk berkata... BALAS

aduh... takziah utk mangsa..

umiliza989 berkata... BALAS

gerun lak nangonya...t...tp tgk kereta putih tu lah nampak teruk...

etiey.com© berkata... BALAS

wanauzubillah mintak dijauhkan. takut kan... tp apakan day itu kurniaanNya