Sabtu, Mei 28, 2011

Hilang Arah

bosan giler arini
sabtu keje,opis pulak ada 5 orang jer
lagi 5 orang cuti 
aduhai cik dah datang opis pun semata2 untuk attendance
keje tak buat mana pun
dah peraturan keje sini 6 ari seminggu
sian kan..kan..kan

dah bosan2 sangat cik dah bawakla diri ke Hock kee seng time rehat
cuci2 mata tengok ape yang menarik
takde yang menarik hati pun
bila dah takde tujuan mulala melilau jer kejenyer
mula2 nak beli baju anak2
ada kat setengah jam kat situ ajer
orang tak wape ramai
salesgirl pulak cam bosan jer keje nyer lipat2 baju yang dipunggah oleh customer
muka pun toye jer,senyum pun tak
asik jer perati cik dah belek2 baju
cam tak senang hati tengok kite membelek2
last2 tak jadi...kih..kih..
sebab cik dah takde arah tujuan tu yang tak jadi beli
sori ye cik kak salesgirl


~dah puas belek baju cik dah lipat balik yek..cuma tak kemas jela


2 kabo mende gok:

So Shy Lady berkata... BALAS

hahaha akak pnah skali tu kna mrh time belek2 baju kt shping complex. gram btul....cetek ilmu pniagaan btul la sales girl tuuu

dyea irdina berkata... BALAS

kita dok penoh g ki seng gong badok tu..lalu ada la...maju doh teganu leni ork merata cerok ada supermarket dok mcm dulu kena g bando baru juper