Khamis, Mei 26, 2011

Yihaa Yabedabeduu.........

Selamat Pagi semua

Alhamdulillah lega sesangat
hutang pose cik dah sudah langsai
tak payah fikir sangat dah lepas ni
bolehla prepare nak raya pulak
(amboi excitednyer pose ramdhan pun belum lagi kan)

kepada korang yang agak2 belum langsai hutang tu
buatla cepat2 yek
nanti takdela terkejar2 sangat yek


citer pasal raya mesti dah berduyun2 org tempah baju kan
cik dah tahun ni rase nak beli ready made jela
huhuhuhu...



~bilala agaknyer dapat beli mesin jahit ni~




5 kabo mende gok:

cheqna berkata... BALAS

cheqna dah habis ganti lama doh pahtu baju raya siap tepoh doh walaupun pose dok lagi hahahaha

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

cheqna
amboi cheqna lg excited rupenyer....

pena rozie berkata... BALAS

hutang ni dah lame selesai.. hi..hi..hi...

etiey.com© berkata... BALAS

huhu musim bergnati gantian sekarang nih kan

dyea irdina berkata... BALAS

dyea opssssssssss mama dyea ada 6 ari lagi nak kn ganti..insyaallah pas pantang ni la berusaha bayar utang...