Isnin, Mei 16, 2011

Hati wanitaku gundah gulana

Assalamualaikum wrt..wbt

2 3 ari lepas cik dah dilanda tahap kerunsingan melampau
(eh..eh seminggu jugak ler)
siap bermimpi lagi
hahaha teruknyer cik dah sampaikan gitu skali

cik dah mimpi pasal "teman baik" wanita la
yang selalu datang tiap2 bulan tu
"teman baik" malas nak kawan ngan cik dah..huhuhuh

cik dah ni bermasalah sejak menggunakan pil perancang lagi
kalau datang pun dalam 4 5 ari jer
2 bulan ni cik dah bertukar ke Maajun anggun Bistari
hormon cik dah belum stabil betul2 lagi
kali ni "teman baik"datang sehari jer
2 bulan berturut2 camtu

bila dah camni cik dah apelagi risau yang amat
asik memikir yang cik dah ni preknen jer
cik dah lum sedia untuk preknen kali ke 3
nanti ar dulu
kawan2 cik dah yang makan maajun anggun bistari dapat kesan lain
"teman baik" lama sangat berkunjung
hinggakan nak berdating ngan hubby pun tak dapat

daripada cik dah asik mikir negatif
jalan penyelesaiannyer cek upt
fuhh lega2 giler bila tengok result berpalang 1 jer



2 kabo mende gok:

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

teman baik cik jue lagi teruk ikut suka nak datang ke tak..ni baru datang lepas 3 bulan....haru betulkan sekarang misi nak adik farisyah...

Siti berkata... BALAS

tulah dilema wanita. mari sikit masaeloh, mari byk pon masaeloh. sabo je la...