Isnin, April 18, 2011

popia oh popia pulak

edisi mood tengah rajin masak & makan
minggu lepas wat puding triffle
minggu minggu lepas lagi tu wat kek batik
malam tadi pulak wat popia
berintikan ubi kentang+daging
uiii...agak2 rajin tak gitu cik dah ni
lepas ni ape pulak yek nak masak & makan
cik dah suka buat mende simple2 jer
yang tak gunakan bahan yang banyak


jeng..jeng...popia cik dah yang baru jer lepas goreng
kire panas lagila time ni
tangan yang tak menyempat tu cam biasa ar
semestinyer anak dare ku yang comey itu
uii suka makan sekarang ni
pipi pun makin membulat
like mama dia la.........







17 kabo mende gok:

NM02 berkata... BALAS

makan panas2.. sedak eh

Zaidah berkata... BALAS

tak apelah cik dah...yang penting ade yang nak makan....tupun dah seronok...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata... BALAS

sedap tu..
makang panas²..
mabeles.. lama dh x wat senirik..
hehehe, dlu pernah mitok tlg asben wat kat ENTRY NI

Mamamya berkata... BALAS

kat esbok mmg ada stok kantang+daging...lebih buat inti karipap...tp sayangnya kulit popia plak x der....alahai....

Amiizaa2001 berkata... BALAS

sedappnyaaaaaaa...:)

CiK Jue aka ibu FarisYah berkata... BALAS

rajin cik dah....sebab cik dah kita buat puding triffle...tak cantik tapi cik hubby kata sedap....

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

NM02
tu ar mmg sedak kalu panas2

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

zaidah
en sani kalu yg bergoreng gini suka sgt....anak2 semestinyer mkn blaka

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

leily
sedap la wat sendiri..boleh mkn byk

mamamya
molek sgt la tu..apelagi beli la kulit popia cpt2....


amiizaa2001
sedap erk....hehehehe

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

cik jue
olo ye ker...terpengaruh la ni...mula2 bt ni rupa x penting asalkn sedap jer...
cik dah pun wase nok mkn lg puding triffle

sue a.k.a umi akif berkata... BALAS

rajin nyer cikdah...lg semangat nk buat kan kalo yg mkn pon bersemangat ;)...bl la nk jd rajin cm cikdah ni....

Siti berkata... BALAS

idah,
masok ni pun ade hari dia. kalu dang rajing, memang dokleh duduk diam. ade je idea nok masok owk? tp kalu dang malas, nok nanok nasik pun jd malas. kekeke...

eT berkata... BALAS

sempat merasa popia kempas b4 bersalin ari tuh..hehehe...bestt...

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

sue a.k.a umi akif
rajin betor jer tu....kekgi mari mlsang plk....

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

akak siti
setuju benor ngan akak...time rajin ada sokmo agenda nok masok...tp kalu mari antu malas jgn harapla........

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

et
heheheh..seb baik dang ork..kalu x meleleh air liur anak...kih..kih

dyea irdina berkata... BALAS

lama doh dok buat po[pia inti daging n kentang ni...buleh gok uat la ni...hehhehe tingin lok